Grote mixer

Status
Please reply by conversation.
ik heb nergens Dennis genoemd, kan voor mij iedere willekeurige prutser zijn, Brz haalt Dennis aan.....

ging mij erom dat in Phocos zijn prijscategorie hij niet vrolijk gaat worden van een oude bak.

Niet over iemand die 600 euro wil uitgeven aan een compleet afgeragde dayner en daarna nog eens 500 euro aan klootmaarana teknik om er dan achter komen dat er nog steeds niks werkt zoals het hoort.

ik heb nergens Dennis genoemd, kan voor mij iedere willekeurige prutser zijn, Brz haalt Dennis aan.

eeeeh?

Dat dacht ik ook ergens te lezen.... dus nu gaarne on-topic als het effe kan.

je kan ook gewoon minder apparaten aansluiten... wat heeft het voor'n zin om een monotron/tribe continue aan de mixer te hebben hangen bijv.? (en dan nog ff helemaal achterwege gelaten vaak je in het verleden wel niet hebt aangegeven dat je weinig tot niets kan met een monotron etc)

had je niet gewoon ende echt veel beter een dik werkstation kunnen kopen ipv al dat grut wederom?

tsja, sowieso als je compleet over zou zijn gestapt op software dan had je helemaal geen mixer probleem gehad, laat staan het aansluiten/ompluggen steeds...

enfin... het zal allemaal wel weer...

nou, als je een Behringer koopt is het inderdaad beter om alles aangesloten te laten zitten. Want iedere keer erin en eruit is een keer teveel bij zo'n dinges..

Maar goed, de Spirit is een iets warmere oplossing vind ik ook..

Ook een goedenavond. Nog iets constructiefs te melden, bv een goed voorstel voor een 20-30 kanaalsmixer die niet teveel moet kosten?

Welke oude tafel met krakter zou je kopen onder de 400 euro?
Ben ik wel benieuwd naar. :D

karakter ,vintage en onder de 400?

ow das een makkie man

tascam M-224 ,heeft een sound als geen ander.

ow,ik kan je ook gaganderen zwart op wit dat die faders van die straatoude tascam,minder gaan kraken dan van een recentere 2dehands mackie of beringer

Mag ik vragen waarom je een vrij grote mixer zoekt? Met de mixers en 8-track die je nu hebt, zit je toch ook al snel aan de 30 ingangen...

Beter een goeie geluidskaart kopen en in de box mixen, maar ik denk dat P zijn gearlust weer een beetje opspeelt. :)

Ook een goedenavond. Nog iets constructiefs te melden, bv een goed voorstel voor een 20-30 kanaalsmixer die niet teveel moet kosten?

Nou nee, eigenlijk niet. Een 20-30 kanalenmixer voor 400 euro of minder? Tsja, moet dat een eeuwigheid meegaan of zijn we tevreden met een jaartje of twee-drie? Overigens, ik had het meer tegen Raphie met z'n chroomglimmende knoppen.

Phocos zegt hier al dat ie ITB wil mixen. Dus het is alleen maar een routing oplossing.. Gezien het budget kan je beter in een patchbay en een paar kabels investeren.

volgens mij kan je beter helemaal geen mixer kopen, maar een paar flessen goeie drank...
en dan er nog eens roestig enkele nachtjes over slapen.

:peukie:

Precies, houd er ook rekening mee dat de accijns op alcoholische dranken per 1-1-13 flink hoger worden! :(

Status
Please reply by conversation.
Back