Grote mixer

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Artist
Ik ben op zoek naar een vrij grote mixer, met 20 tot 30 kanalen, maar mag dan niet te duur worden. Wil eventueel tot 300 euro gaan, hoeft geen effectprocessor in te zitten.

Wie heeft er eentje staan en kan of wil hem bij me langsbrengen in Den Haag. Mag ook opgestuurd worden, verzendkosten voor mijn rekening.

Phochos

ik heb er nog een kijk in me signatuur, voor jou mag er 50 euro af voor de rest blijft hij op de oude prijs. Staat niet in de weg dus.

ik heb er nog een kijk in me signatuur, voor jou mag er 50 euro af voor de rest blijft hij op de oude prijs. Staat niet in de weg dus.

Net iets te duur voor me, sorry.

:hallelujaHet liefst dus een mixer met 20-24 kanalen, indien mogelijk.

ik denk het wel raphie, de ghost laat bij opstarten ook 1997 zien geloof ik, de spirit zal niet nieuwer zijn

Moet je doen, ik zal zelf geen Behringer kopen maar een oudere tafel met karakter.

een oudere budgettafel is ook nog steeds SMD, dus of je koopt een overpriced 10 jaar oude budgettafel, die je niet kan servicen zoals een mackie of spirit, of je koopt voor de helft een nieuwe tafel met 3 jaar GARANTIE.... voor <400 euro koop je alleen gare VLZ's of spirits

ik heb anders nog wel een yamaha mg32/14fx in de aanbieding.

Raphie, de originele Spirit Studio (er zijn tig "spirit" tafels maar er zitten enorme verschillen in) zoals Anoniempje hem aanbiedt is bij mijn weten nog geen SMD. Die gebruikt nog through-hole montage en DIP package TL IC's.

Moet het een inline tafel zijn of niet Phochos?

Bij in-line blijven die originele Spirit Studio's goede keuzes.

Raphie, de originele Spirit Studio (er zijn tig "spirit" tafels maar er zitten enorme verschillen in) zoals Anoniempje hem aanbiedt is bij mijn weten nog geen SMD. Die gebruikt nog through-hole montage en DIP package TL IC's.

Moet het een inline tafel zijn of niet Phochos?

Bij in-line blijven die originele Spirit Studio's goede keuzes.

Maakt me niet veel uit, als ik in ieder geval maar minimaal 24 sporen heb, want voor de nieuwe studio heb ik behoorlijk wat apparatuur die ik allemaal wil aankoppelen.

Misschien is het handig dat het je toch wel wat uitmaakt, zodat je koopt wat je nodig hebt.

Hoe ga je opnemen?

Met de Zoom R8 en de Tascam DP008 en vervolgens afmixen op Magix Studio XXL op mijn laptopcomputer.

Maar dit was dus een gevraagd threadje, niet weer allerlei berichten neerzetten, anders krijg ik weer op mijn kop.

een oudere budgettafel is ook nog steeds SMD, dus of je koopt een overpriced 10 jaar oude budgettafel, die je niet kan servicen zoals een mackie of spirit...

Mijnheer, heeft U weleens een Mackie laten vallen? Een hele grote print waar ALLES op zit.

136896d1253455319-soundcraft-delta-vs-soundcraft-spirit-studio-spirit-channel1.jpg

Dat dus.

Status
Please reply by conversation.
Back