Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
leo wels een new moog overwoguh son subfatty / minitaur
mis mooghieroow;-[ :engel:

nee, niet echt. ik geloof er niet zo in. oude dingen klinken gewoon muzikaler. phatty was even leuk, maar geeft na een tijdje gewoon hoofdpijn. dat sub en mini gedoe komt volgens mij allemaal voort uit marketing overwegingen. niet boeiend. voor mij dan.

nee, niet echt. ik geloof er niet zo in. oude dingen klinken gewoon muzikaler. phatty was even leuk, maar geeft na een tijdje gewoon hoofdpijn. dat sub en mini gedoe komt volgens mij allemaal voort uit marketing overwegingen. niet boeiend. voor mij dan.

Gek he….ik ben nog steeds tevreden met mijn Little Phatty. Heb genoeg vintage staan maar vind de LP echt niet slecht afsteken moet ik zeggen. Misschien moet hij alleen nog wat rijpen :)

Hoe dan ook, zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen.

mn broekzakformaat studio :P
P1020535_zps6682115e.jpg

say :okdan:
maak een eeen friemeltje sequenced dropm .aaaahcomon
:halleluja

Alsjeblieft R-ond.
Een demootje met ARP oddy en seq.
I heb het vrij droog gehouden omdat ik het zelf altijd irritant vind als demo's overgoten worden met galm.
Wat er gebeurt is eenvoudig:

Sequencer loopt langzaam met bepaalde instelling op de Oddy, daarna doe ik hem steeds sneller en als hij op topspeed loopt verander ik de settings op de Oddy en draai ik de seq weer naar langzaam.

Leuk he :D

Attachments

• OdesseySequencerDemo.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 101

Wat een bullcrap
Juist de marketing zit tussen jouw oren
De little phatty is een dikke winner.. Muzikaal gezien. Licht ramvast in de mix. Is dik, compact, eigen, overtuigend, rauwig ,stuwend, energiek maar niet gillend aanwezig, romig maar niet sappig, etc etc
De sub ken ik niet verder
Niet boeiend voor jou voor de handel misschien.. Maar kom nou niet aan met muzikaler bullsheit hehe
Zonder marketingoverwegingen zou er wel heel weinig levensvatbaar zijn ook denkjenie?

Voor de liefhebber nog een stukkie Arp Oddy+Seq.
Op aanvraag meer galm.

Attachments

• OdesseySequencerDemo2.mp3
    8 MB · Bekeken: 100
lekker bezig !!!!

Hier wat foto's van mijn bescheiden home-studio.
Zelfgemaakte meubels!

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    73,2 KB · Bekeken: 86
Studio :)

Attachments

• picasion.com_eda8dc6282c42f752758735cbbc69b4f.gif
    picasion.com_eda8dc6282c42f752758735cbbc69b4f.gif
    148,6 KB · Bekeken: 83
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.