Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
als je alleen maar dingen naspeeld kun je toch ook gewoon een een tyros kopen?

De slaapkamerstudio is definitief klaar. De monitoren komen er nog bij, ...
heheheDe slaapkamerstudio is definitief klaar. De monitoren komen er nog bij, maar voorlopig neem ik op met koptelefoon.

mooi, hops, aan het werk dan maar...
eerst maar een paar kutnummers?....
![]()

Waarom heb je geen drumcomputers
Als je alleen maar dingen naspeeld kun je toch ook gewoon een een tyros kopen?
en hou ik veel geld over om aan mijn andere hobby's te spenderen (misschien is het tijd voor een nieuwe race motor of een radiografische straaljager) want ik ben op meer fora actief, nee niet als analogica 
Ik heb een Roland TR-808 en TR-909 gehad (wat eigenlijk niet) voordat ik de Novation DrumStation kocht, kon er goed voor beuren en vond de DrumStation overtuigend genoeg om ze te vervangen.
mijn god wat een kansloze compensatiedrang
De slaapkamerstudio is definitief klaar. De monitoren komen er nog bij, maar voorlopig neem ik op met koptelefoon.
Goed bezig phochos, nu alleen nog de laatste PSR (380) nog de deur uit

Die behoud ik, de PSR36 gaat volgende week nog wel weg. De PSS380 vind ik gewoon wel een fijn bakkie kun je toch aardige synthgeluiden uit halen.![]()

Zowiezo moet iedereen een Tyros kopen...Het Eindstation der Synthezisers
Wat is er nu leuker dan met je favoriete Sterren.nl artiesten mee te spelen man...tjonge jonge

Met je favoriete artiesten mee te spelen man...tjonge jonge

Oja, een Tyros is een werkelijjk fantastisch apparaat, gehoord bij Rockpalace in Den Haag. Vooral de laatste versies zijn The Ultimate Keys. Ze zijn alleen loeiduur, tegen de €5000 als je er ook nog een monitorensysteem bij wilt hebben. Maar je hebt dan werkelijk verder niets meer erbij nodig.
En volgens You Tube heb je nu ook dubbelklaviers Tyrossen, geheten Tyros 5??????![]()