Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
als je alleen maar dingen naspeeld kun je toch ook gewoon een een tyros kopen?

De slaapkamerstudio is definitief klaar. De monitoren komen er nog bij, maar voorlopig neem ik op met koptelefoon.

Attachments

• DSC01605.jpg
    DSC01605.jpg
    79,3 KB · Bekeken: 89
De slaapkamerstudio is definitief klaar. De monitoren komen er nog bij, maar voorlopig neem ik op met koptelefoon.

mooi, hops, aan het werk dan maar...

eerst maar een paar kutnummers?....:D

:mega:

mooi, hops, aan het werk dan maar...

eerst maar een paar kutnummers?....:D

:mega:

Zou kunnen, heb nu voldoende tijd nu ik thuis zit, ja, laat ik daar eens mee aan de slag gaan. Wellicht dat ik een dezer dagen al een paar kutters heb.:dubbel:

Waarom heb je geen drumcomputers

Ik heb een Roland TR-808 en TR-909 gehad (wat eigenlijk niet) voordat ik de Novation DrumStation kocht, kon er goed voor beuren en vond de DrumStation overtuigend genoeg om ze te vervangen.

Als je alleen maar dingen naspeeld kun je toch ook gewoon een een tyros kopen?

Dat kan, kan ik net zo goed een Yamaha PSR gaan kopen :? en hou ik veel geld over om aan mijn andere hobby's te spenderen (misschien is het tijd voor een nieuwe race motor of een radiografische straaljager) want ik ben op meer fora actief, nee niet als analogica :eureka:

Ik heb een Roland TR-808 en TR-909 gehad (wat eigenlijk niet) voordat ik de Novation DrumStation kocht, kon er goed voor beuren en vond de DrumStation overtuigend genoeg om ze te vervangen.

Oh toch een drumstation, ik twijfelde al zag wel dat het een novation was.

Goed bezig phochos, nu alleen nog de laatste PSR (380) nog de deur uit

Die behoud ik, de PSR36 gaat volgende week nog wel weg. De PSS380 vind ik gewoon wel een fijn bakkie kun je toch aardige synthgeluiden uit halen.:D

Die behoud ik, de PSR36 gaat volgende week nog wel weg. De PSS380 vind ik gewoon wel een fijn bakkie kun je toch aardige synthgeluiden uit halen.:D

Dat kan dan wel zijn, maar het blijven (goedkope) keyboardjes.
Ik ben ergens in de jaren 80 trouwens ook begonnen met een PSR, welke precies weet ik niet meer :?

als je alleen maar dingen naspeeld kun je toch ook gewoon een een tyros kopen?

Zowiezo moet iedereen een Tyros kopen...Het Eindstation der Synthezisers

Wat is er nu leuker dan met je favoriete Sterren.nl artiesten mee te spelen man...tjonge jonge

Zowiezo moet iedereen een Tyros kopen...Het Eindstation der Synthezisers

Wat is er nu leuker dan met je favoriete Sterren.nl artiesten mee te spelen man...tjonge jonge

Oja, een Tyros is een werkelijjk fantastisch apparaat, gehoord bij Rockpalace in Den Haag. Vooral de laatste versies zijn The Ultimate Keys. Ze zijn alleen loeiduur, tegen de €5000 als je er ook nog een monitorensysteem bij wilt hebben. Maar je hebt dan werkelijk verder niets meer erbij nodig.

En volgens You Tube heb je nu ook dubbelklaviers Tyrossen, geheten Tyros 5??????:verkoght:

Met je favoriete artiesten mee te spelen man...tjonge jonge

Ik ben op andere gebieden weer creatief, kun je dat van jou ook zeggen.
Laat een ander in zijn waarde, ook al had ik voor 100.000 euro aan synths staan en deed ik er niet mee wat jij ermee zou doen, dan is dat nog mijn zaak :?

Oja, een Tyros is een werkelijjk fantastisch apparaat, gehoord bij Rockpalace in Den Haag. Vooral de laatste versies zijn The Ultimate Keys. Ze zijn alleen loeiduur, tegen de €5000 als je er ook nog een monitorensysteem bij wilt hebben. Maar je hebt dan werkelijk verder niets meer erbij nodig.

En volgens You Tube heb je nu ook dubbelklaviers Tyrossen, geheten Tyros 5??????:verkoght:

In Japan kan je Electone's kopen, dat zijn helemaal gave bakken

yamaha-electone-fs-5000.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back