Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
coole studio hoor, zie ik daar nou een:

Tr-909
jx-3p+pg
prodigy
polysix?

coole studio hoor, zie ik daar nou een:

Tr-909
jx-3p+pg
prodigy
polysix?

ja klopt bijna :) polysix heb ik niet en die jx3p had toendertijd geen pg. Heb nu die dt200 van dtronics en werkt ook top!

Mooie spullen raphie, vind wel dat je eens mag kijken naar een andere oplossing voor het desk wat je nu hebt. Beetje zonde om je monitoren en ander spul zo neer te zetten. Ook zou ik persoonlijk je 19 inch rack onder je bureau wat meer binnen handbereik willen hebben. Misschien een zelfbouw meubel?

Ik vind mijn meubel inmiddels perfect, alles bij hand monitoring is spot on. Vergis je niet he, de monitor is 30" :D
De hoek v/d ipad camera krimpt ook wat.
Heb ook nog 2 sideracks die je hier niet op de foto ziet, kan alles doen vanuit mijn stoel

Wil je die niet als main daw gebruiken? Of kan je makkelijk je stoel aanschuiven voor je siderack?

Heb M'n Elektrons echt als hart neergezet, basisstation. Cirklon, Tempest, en de rest is periferie :)

Heb eigenlijk twee bureaus, mixen, en componeren. Dat zijn de stadia in de studio een beetje(en ja, het is het draaien van een stoel, maar toch...)

Ik hoef voor de cirkon zo mijn stoel niet uit hoor, alleen m'n arm maar uit te vouwen
Draai ik m'n stoel en kwarslag zit ik er op ooghoogte recht voor
Via de Syncgen wordt hij naadloos gesynced aan Cubase en i.i.d. vanaf dan zal alle midi vanuit daar aangestuurd worden.

Scherm zo hoog echter hou ik ongeveer 15 minuten vol voordat ik echt pijn in mn nek heb. Alle meubels zijn zo, echt behoorlijk niet arbo... Daarom ook platte bureaus hier, al is dit wel een stuk praktischer gebruik maken van de ruimte.

Gaaf. Wat vind je van die meeblip??

helemaal niks aan! :P ha ja echt hij klinkt belabberd en tof tegelijk! hij gaat altijd mee t podium op. kan niet wachten tot de miniversie uitkomt... sta op de wachtlijst maar daar sta ik al lang genoeg op om te vermoeden dat de mini niet meer komt.
de meeblib kan erg lekker schreeuwen, maar t filter heeft wel wat digitale artefactjes die storend kunnen zijn. het leuke is dat het filter open en dicht gaat met de midi volume en dat werkt erg goed in een loop sequence. dus al met al een leuk dingetje voor erbij voor erg weinig geld.
ik ben er blij mee... al heb ik hem wel echt moeten ontdekken. heeft een paar jaar stil gestaan totdat ik m voor de gein weer eens onder t stof vandaan trok en er een analoge delay achter zette... wauw!

Ik ben 1.92 kan er gelukkig prima bij :D
Ga misschien nog wat experimenteren met laptopstands om wat op te hogen/ kantelen

Echte mannen hebben 2 x 18" :P

Attachments

• Vox_AC50.jpg
    Vox_AC50.jpg
    76,3 KB · Bekeken: 89
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back