Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
2x 18" is nog steeds voor jochies. Ik test hierop maar dan x 4. Dus 16x 18"

210027_455682897785779_713232521_o.jpg

Zjn zeker ook bedoeld om het gruis wat op de grond ligt weg te blazen:dubbel:

Echte mannen hebben 2 x 18" :P

Vox, levensgevaarlijke amps man. Als er iets bromt op het podium is het 9 van de 10 keer een Vox.

gelukkig kan mijn vox zo hard dat de noisefloor -24823438746db is
echte mannenamp

Mijn huidige SET-UP.
Eerste foto van boven naar beneden: Yamaha QS-300, Ensoniq Mirage, Akai AX-60, Roland JX-8P met PG-800 en 1 x M16C.
Tweede foto van boven naar beneden : Oxford OSCar, Kawai Q-80 (links), Roland MPG-80 (rechts), Roland Juno-2 met 2 x M16C,
Rack : MAM VF-11, Lexicon PCM-80, Lexicon Vortex, Novation Drumstation MK I, Roland MKS-80 (rev-4) met 1 x M64C, Alesis Midiverb 3, Roland D-550, Oberheim Matrix 1000.
Derde foto van boven naar beneden : Ensoniq ESQ-1 (met 2 memorycards), Korg (O.M.D.) M-500SP MicroPreset, Electro Harmonix Small stone MK III en MK II, Solina String Ensemble MK II met midi, Roland D-50, Electro Harmonix Electric Mistress, Korg NS5R.
En op de vensterbank onder het raam een Yamaha Tenori-On.
Zoals je ziet een nette (werk) plek, geen wirwar van kabels e.d. op de vloer, alle audio, midi en stroom kabels zijn op maat gemaakt!

Attachments

• DSCF0153.jpg
    DSCF0153.jpg
    67,9 KB · Bekeken: 100
  • DSCF0151.jpg
    DSCF0151.jpg
    77,3 KB · Bekeken: 99
  • DSCF0149.jpg
    DSCF0149.jpg
    64,4 KB · Bekeken: 92
  • DSCF0159.jpg
    DSCF0159.jpg
    77,6 KB · Bekeken: 92
  • DSCF0148.jpg
    DSCF0148.jpg
    69,9 KB · Bekeken: 97
Laatst gewijzigd:
post eens een track van de muziek die je maakt met al die synths ben wel benieuwd :okdan:

Kan niet, heb geen pc in huis!
Al mij pc aktiviteiten doe ik bij mijn vriendin in huis, dus dat is niet mogelijk.
Werk zoals je ziet alleen met een oude Kawai Q-80 en de Yamaha Tenori-On.
Maak zelf geen composities, speel alleen JMJ, Vangelis, O.M.D, Kraftwerk, Depeche Mode, etc na, niets bijzonders dus!

zonde, alsof je een keuken van 20.000 euro hebt en dan alleen maar magnetronmaaltijden eet :D

Echt waar joh? Je hebt al die synths, maar geen sequencer om ze aan te sturen?

Jawel maar dan kan je toch ook traks maken?

Dat doe ik ook :?
Wat moet ik anders met dat spul, naar kijken met m'n handen op de rug :D
Mijn hobby bestaat uit het naspelen van mijn favoriete songs, ik programmeer daarbij ALLES in de Q-80 behalve de melodie, die speel ik dus LIVE en de track is mijn begeleiding.
Met de Tenori-ON is het weer een heel ander verhaal, daarmee ben ik een beetje aan 't experimenteren en maak (probeer) ik dus wel eigen composities.
Helaas kan ik die hier niet uploaden, alhoewel ik dat wel zou willen =(

Waarom heb je geen drumcomputers of synthesizers?

Wel een leuke gebalanceerde set synths denk ik. Alleen geen FM, verder mis ik niks.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back