Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zo was het

room-010.jpg

als je veel rack spul hebt is het handig,voor vlakke toestellen niet,ik heb het ook geprobeert,het probleem is de ergonomie,niet echt het rack zelf,maar ja mischien komt het voor jou wel goed uit,dat zal je wel ondervinden,ik had mijn rek er snel uitgepiert en heb een jaspers nu

Nja als ik zit , dan zit al mijn rackspul aan mn knieën, dus dat is fijn. Ze zullen wat naar achter steken dat ik plaats voor m'n benen heb, dan kan ik 2 synths bedienen. Als ik m'n drummachines wil bedienen, dan moet ik effe staan. Niet echt een probleem lijkt me. :peukie: Ben een vormgever, ik moet alles in één positie kunnen bedienen. Buiten effe rollen voor mn mixer.

Ja dat lijkt me lastig :P Heb wel nog plaats om te zien wat ik doe onder de schapjes :D Laat staan m'n handen eronder kunnen steken!

Laatst gewijzigd:
bedankt!,maar tis een oude foto hoor, SH-101,Oberheim DMX en SCi Pro-One heb ik niet meer.

en die lelijke rekken zijn ook weg :D

bedankt!,maar tis een oude foto hoor, SH-101,Oberheim DMX en SCi Pro-One heb ik niet meer.

en die lelijke rekken zijn ook weg :D

dmx en pro one zijn denk wel de dikste .. die je maar kan bedenken ..en meteen de duurste;-]

jammer maar waarschynlijk veel ander leuks ervoor teru;-]:okdan:

new pixies pleas

De TwoVoice in de vorige foto was een leuke aanleiding om ook eens een foto te posten hier.

Attachments

• SynthsnStuff.jpg
    SynthsnStuff.jpg
    76,7 KB · Bekeken: 95
Er staat geen Rhodes op de foto.
Ik denk dat je bedoelt wat er op de onderste piano in het midden staat.
Dat is een Clavinet D6. (dat bruin gekleurde ding).

De Clavinet staat op een Yamaha CP70b

Er staat geen Rhodes op de foto.
Ik denk dat je bedoelt wat er op de onderste piano in het midden staat.
Dat is een Clavinet D6. (dat bruin gekleurde ding).

De Clavinet staat op een Yamaha CP70b

Oei, moment van verstandsverbijstering denk ik! Wil je jouw CP70b mijn excuses doorgeven, ik zal hem/haar proberen niet meer voor een Rhodes aan te zien :engel:

Maar een Clavinet dus, lijkt me gaaf om daar eens in het echt op te spelen, zal vast heel anders zijn dat de clavinet patches op m'n XP-30 :D. Waarmee kan je de aanslag van een echte Clavinet vergelijken?

In feite met het slappen op een basgitaar.
Maar zo voelt het natuurlijk niet aan je vingers.
Als je op een toets mept dan voelt het vrij bot aan, want er zit helemaal geen mechaniek in oid.
Het is gewoon een ram met een stukkie rubber op een vrij dun snaartje. :)

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back