Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
In feite met het slappen op een basgitaar.
Maar zo voelt het natuurlijk niet aan je vingers.
Als je op een toets mept dan voelt het vrij bot aan, want er zit helemaal geen mechaniek in oid.
Het is gewoon een ram met een stukkie rubber op een vrij dun snaartje. :)

Klinkt spannend! :koffie:

@ Matthew: mooie setup en instrumenten :)
Erg creatief gedaan met dat hout.. en erg goed over de ruimte nagedacht.. een CP70 is nogal on courant qua afmetingen.. maar dit is optimaal benut en weggewerkt zo :)

Hoe is de weerstand van de toetsen op een Clavinet trouwens.. komt het overeen met een "gewogen toets" klavier of totaal niet?

@ Matthew: Thanx.. :) Ik stuur je nog ff een PB.. heb nog wat andere vragen over de Hohner's

Oke.. klein verbouwinkje op mijn desk..:okdan: Nog steeds veel te connecten maar heb gelukkig alweer wat kunnen opnemen. :)

Heden
attachment.php

Verleden
attachment.php

Attachments

• BILD2888.jpg
    BILD2888.jpg
    49,7 KB · Bekeken: 95

SLOPEN!
t 4x7HE rack/tafel gaat de deur uit... dus als iemand die wil hebben (gratis of flesje wijn)...? kom maar halen

Wow, lijkt een klein kamertje te zijn wat helemaal uit puilt van de apparatuur. Maar wel een joekel van een stekkerdoos zeg. Wist niet eens dat er dergelijke joekels waren.

Thx mannen.. :) ben ook erg content met mijn opstelling zo..
De mixer rechts op de bovenste foto is idd een A&H, de ZED R16... Had em eerder dit jaar al gekocht maar die had al kuren vanuit de doos.. nu een tweedehands kunnen kopen, en dees lijkt goed te werken. :)
De digitale mixer staat nu een etage lager rechts en er is nog een Sony mixertje aan de linkerzijde bijgekomen.. als ik nou nog geen genoeg inputs heb, dan weet ik het niet meer :D

@ Raphie: Nee! da's een rolgordijn.. speciaal voor mijn samplepacks.. aangezien ze het daglicht niet kunnen verdragen (....) Zo!! is die grap alvast gemaakt..

Thx mannen.. :) ben ook erg content met mijn opstelling zo..
De mixer rechts op de bovenste foto is idd een A&H, de ZED R16... Had em eerder dit jaar al gekocht maar die had al kuren vanuit de doos.. nu een tweedehands kunnen kopen, en dees lijkt goed te werken. :)
De digitale mixer staat nu een etage lager rechts en er is nog een Sony mixertje aan de linkerzijde bijgekomen.. als ik nou nog geen genoeg inputs heb, dan weet ik het niet meer :D

@ Raphie: Nee! da's een rolgordijn.. speciaal voor mijn samplepacks.. aangezien ze het daglicht niet kunnen verdragen (....) Zo!! is die grap alvast gemaakt..

HA! I knew it! Heb immers ook zelf een ZEDR16.
Kuren mee? Ik heb na aanschaf ook even gezanik gehad, maar dat werd opgelost door een nieuwe board erin te zetten (garantie). Nadien (3 jaar geleden) geen last meer gehad whatsoever.

Nice setup inderdaad, lekker compact (niet te warm hoop ik).

@ Arv: Goed gezien ;)

Mijn exemplaar had een defect aan een kanaalfader. Het geluid viel zowel links als rechts afentoe uit. Ook kraakte dit kanaal random.
Kwam er dus achter dat ik de storing kon beinvloeden door tegen de fader aan te drukken, maar een exemplaar wat nieuw dit soort kuren al vertoond is geen goed voorteken.
Las later op internet een ander verhaal van iemand die fader issue's had gekregen met meer kanalen..
Had sowieso al geen zin om de mixer terug te sturen en te laten repareren wat dan vaak weer iets als een maand duurt want een vervangend exemplaar hebben ze dan weer net weer niet voorraad..

Nu, alsnog dus aangeschaft want ik vind het toch wel een mixert die voor de afmetingen ongekende mogelijkheden biedt. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back