Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Huidige stand van zaken. Control room afgebroken, wat spullen verkocht en kleinere ervoor in de plaats.

Attachments

• 015.jpg
    015.jpg
    59,2 KB · Bekeken: 91
Ik had alleen die gipsplaten wel wat netter afgewerkt... :)

Ja, dat was voorheen geen probleem omdat er een andere kamer tegenaan stond. Het plan is ook om sowieso het kamertje wat meer in te richten. Aan de andere kant staan mijn thuiswerk pc's :)
Maar de reden dat ik de helft van mijn studio afbrak is ook de reden dat ik aan niets nog toekom. Vrije tijd is schaars na gezinsuitbreiding. :Z

Vrije tijd is schaars na gezinsuitbreiding. :Z

Leuk heh :D

Wat werkt, een hutje op zolder (of willekeurige andere studio plek) maken voor de kids, Duplo in keilen en lekker herrie maken. Af en toe wat patchkabels toestoppen als zijnde spagetti en klaar!

Leuk heh :D

Wat werkt, een hutje op zolder (of willekeurige andere studio plek) maken voor de kids, Duplo in keilen en lekker herrie maken. Af en toe wat patchkabels toestoppen als zijnde spagetti en klaar!

Haha, echt niet. Dochterlief snapt veel te goed dat een studio eigenlijk een grote speeltuin is :D

Hier een poging tot panorama.. M'n klooihok in huidige vorm.

Mooi klooihok. Nog even en ik kan ook weer fotos leveren van mijn klooikamer.:D

Ze staan wel niet in mijn nederige studio (daar was geen ruimte meer voor), toch wou ik jullie deze foto's niet onthouden.
Eminents 310 Unique standaard, de linker is het origineel en de rechter een custom made (300 Unique kast met de inhoud van een 310 Unique theatre), verder een KEIO MiniPops MP-7, originele '70 Electro Harmonix Small Stone phaser en originele '70 Electro Harmonix Electric Mistress flanger, instant Jarre zeg maar ;)

Attachments

• DSCF0625.jpg
    DSCF0625.jpg
    57,5 KB · Bekeken: 101
  • DSCF0621.jpg
    DSCF0621.jpg
    61 KB · Bekeken: 100
  • DSCF0605.jpg
    DSCF0605.jpg
    40 KB · Bekeken: 106
Nieuwe fotos uit de W.A.H.-Studio.:okdan:

Attachments

• DSC02338.jpg
    DSC02338.jpg
    88,6 KB · Bekeken: 96
  • DSC02339.jpg
    DSC02339.jpg
    73,1 KB · Bekeken: 102
  • DSC02340.jpg
    DSC02340.jpg
    75,3 KB · Bekeken: 99
  • DSC02341.jpg
    DSC02341.jpg
    71,7 KB · Bekeken: 96
  • DSC02342.jpg
    DSC02342.jpg
    64,8 KB · Bekeken: 104
Ik zie weliswaar een vooruitgang in de samenhang van apparaten... het is een godswonder.

Qua kerstverlichting staat dit bij mij in de woonkamer:

Attachments

• Kerst.jpg
    Kerst.jpg
    20,8 KB · Bekeken: 100
Tssssssss... patser.

Ik heb vanmiddag nog gekeken, maar zo'n mooie stond er niet bij de Intratuin.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back