Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik dacht dat je op de goede weg was maar ik zie nog steeds (veel) keyboards staan, die ene lijkt wel op speelgoed :?

als hij er blij mee is dan maakt dat toch geen zak uit!? ik heb ook een sk1 en vl1 in mn studiootje liggen. tja ook wel andere spullen maar ik heb wel respect voor mensen die met "speelgoed" goede tracks kunnen maken. En trouwens dat echt speelgoed dingetje is een casio rapman volgens mij en met een beetje creativiteit is dat best een monstertje! maar zo te zien is zn instrumentkeuze denk ik vooral op live inspelen van toetsen gericht en niet op verdere synthese waar de meeste forumleden zich mee bezig houden. dus een opmerking als: "ik dacht dat je op de goede weg was" is niet helemaal op zn plek. mischien is dit wel zn ultieme setup qua werkflow.

Ik heb wel respect voor mensen die met "speelgoed" goede tracks kunnen maken.

Ik ook:eureka:
Ik heb dan wel behoorlijk zeldzame en dure synths( gehad), maar een echte muzikant ben ik niet en wordt ik ook nooit =(
Zelf composities bedenken zijn niet aan mij besteed, dus daarom ben ik een COPYCAT en blijft het bij mij bij imiteren en naspelen van mijn favoriete artiesten :D

als hij er blij mee is dan maakt dat toch geen zak uit!? ik heb ook een sk1 en vl1 in mn studiootje liggen. tja ook wel andere spullen maar ik heb wel respect voor mensen die met "speelgoed" goede tracks kunnen maken. En trouwens dat echt speelgoed dingetje is een casio rapman volgens mij en met een beetje creativiteit is dat best een monstertje! maar zo te zien is zn instrumentkeuze denk ik vooral op live inspelen van toetsen gericht en niet op verdere synthese waar de meeste forumleden zich mee bezig houden. dus een opmerking als: "ik dacht dat je op de goede weg was" is niet helemaal op zn plek. mischien is dit wel zn ultieme setup qua werkflow.

Ik deel je mening beste JW Hagenbeek en ja hoor, ook ik heb een VL-1 in m'n bezit :D

Cheers,
Exo. :mega:

Heb hier een hondenspeeltje die ik soms wel es opneem en pitch shift. Blaast me weg.

Dan nog maar eentje van mij. 't Is een beetje Miami Vice geworden ondertussen. :okdan: Komt nog een SH101 bij, en een 606 voor het moment.

2q9fjev.jpg

je moet zeker op je stoel klimmen omde bovenste twee synths te bespelen?

:mega:

Ben 1m 86 :D De korg gaat met gemak. De JX8P staat op stockage. :P

Ben 1m 86 :D De korg gaat met gemak. De JX8P staat op stockage. :P

Maar volgens mij moet je je toch wel enigszins uitrekken voor bij de bovenste te komen??:D

Maar volgens mij moet je je toch wel enigszins uitrekken voor bij de bovenste te komen??:D

Mijn vingertoppen komen bijna tot aan mijn knieën. Slingeraap syndroom. :D Gaat met gemak.

Volgens mij zijn sommige mensen hier gewoon toe aan mijn super stevige professionele oplossing die stomtoevallig ook nog te koop staat </spam> :engel:

attachment.php

Bwaa liever gewoon knal boven elkaar op een standaard rek, dat staat wat strakker en compact. :kimono: Heb het ook volledig gehad met stands. Gewoon al m'n rommel op een rek.

Voor een niet-student is de hoeveelheid gear ook netjes.
Verder is de kamer in zijn algemeenheid voor een student bijzonder netjes ja. ;)

Is wel fijn, ken je die kat ook aan het plafond hangen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back