DigiLoog
Ouwe rot
Nieuwe fotos uit de W.A.H.-Studio.![]()
Ik dacht dat je op de goede weg was maar ik zie nog steeds (veel) keyboards staan, die ene lijkt wel op speelgoed

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nieuwe fotos uit de W.A.H.-Studio.![]()

Ik dacht dat je op de goede weg was maar ik zie nog steeds (veel) keyboards staan, die ene lijkt wel op speelgoed![]()
Ik heb wel respect voor mensen die met "speelgoed" goede tracks kunnen maken.

als hij er blij mee is dan maakt dat toch geen zak uit!? ik heb ook een sk1 en vl1 in mn studiootje liggen. tja ook wel andere spullen maar ik heb wel respect voor mensen die met "speelgoed" goede tracks kunnen maken. En trouwens dat echt speelgoed dingetje is een casio rapman volgens mij en met een beetje creativiteit is dat best een monstertje! maar zo te zien is zn instrumentkeuze denk ik vooral op live inspelen van toetsen gericht en niet op verdere synthese waar de meeste forumleden zich mee bezig houden. dus een opmerking als: "ik dacht dat je op de goede weg was" is niet helemaal op zn plek. mischien is dit wel zn ultieme setup qua werkflow.

je moet zeker op je stoel klimmen omde bovenste twee synths te bespelen?
![]()
De korg gaat met gemak. De JX8P staat op stockage. 
Ben 1m 86De korg gaat met gemak. De JX8P staat op stockage.
![]()

Maar volgens mij moet je je toch wel enigszins uitrekken voor bij de bovenste te komen??![]()
Gaat met gemak.
Heb het ook volledig gehad met stands. Gewoon al m'n rommel op een rek.
'T is niet heel veel, maar voor een student vind ik het netjes :p