Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hoe werken al die EUCON artists samen? heb je nu één rijd van 24 faders in je DAW?

De W.A.H.-Studio anno 16-6-2014. Komt alleen nog een Korg Kaossilator Pink aan.

Attachments

• DSC02553.jpg
    DSC02553.jpg
    89,8 KB · Bekeken: 151
  • DSC02554.jpg
    DSC02554.jpg
    91,6 KB · Bekeken: 144
  • DSC02555.jpg
    DSC02555.jpg
    69,3 KB · Bekeken: 154
  • DSC02556.jpg
    DSC02556.jpg
    80,9 KB · Bekeken: 154
  • DSC02557.jpg
    DSC02557.jpg
    70,5 KB · Bekeken: 195
En nog een fotootje.

Attachments

• DSC02558.jpg
    DSC02558.jpg
    70 KB · Bekeken: 176
@phochos: Grote verzameling oude home keyboards heb jij, zit daar nog spul tussen dat me zou verrassen?

Ja, dingen zijn functioneel helemaal hetzelfde, alleen ander kleurtje.

Ik begreep je vraag verkeerd denk ik. Ja, in de default opstelling krijg je gewoon faders voor de eerste 28 kanalen in je DAW en kun je banken. Er is een losse euCon-applicatie waar je de layout van de controllers instelt (dat werkt een beetje anders dan Mackie/HUI surfaces, die regel je normaal vanuit je DAW).

In de euCon-applicatie kun je ook luxere dingen doen, zoals specifieke faders vast naar een bepaald kanaal laten wijzen terwijl je met de rest nog gewoon kan banken. Dat is, naast de veel snellere response van de level meters, het grootste voordeel boven HUI/MCU.

ahh thnx, zit er ook naar te kijken namelijk, maar vroeg me ff af wat het voordeel zou zijn van meerdere units, ipv bankjes van 8 surfen

ahh thnx, zit er ook naar te kijken namelijk, maar vroeg me ff af wat het voordeel zou zijn van meerdere units, ipv bankjes van 8 surfen

Voor mij persoonlijk is het grote voordeel dat ik met banks van 8 de weg kwijtraak in mijn mixen. Een uitgewerkt arrangement, inclusief wat scratch tracks en een stapel bussen loopt al snel in de cijfers. Voor mij ligt de comfortabele ondergrens bij 16 faders, maar meer is beter.

Mijn stulpje. Er is nog een JX-3P onderweg. Het meubilair is allemaal geïmproviseerd, ik ben na vijf jaar nu voor het eerst op het punt dat ik over de manier van indelen tevreden genoeg ben dat ik wat meubilair op maat zou kunnen gaan overwegen. Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen dus dat is een mooi moment om daar over na te denken.

BrvP8k5.jpg

Da's nogal een stuk netter dan het bij mij was.
Mooi materiaal Exel! :okdan:

Cheers,
Exo. :mega:

^^

Ziet er mooi en strak uit, daar hou ik wel van..

edit: even met iemand anders in de war, nevermind

@phochos: Grote verzameling oude home keyboards heb jij, zit daar nog spul tussen dat me zou verrassen?

Jawel, de Kawai FS690, de Yamaha PSR4500 en de GEM GK380 zijn puike bakken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back