Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mooi hok Exo

Een A80 en een A800MKIIISwee studers A80![]()

Altijd lekker warm in de winter. Ik hoef eigenlijk nooit verwarming aan te zetten daaroei, dat hok zal wel echt heel lekker warm worden. gaaf!

!Die blauwe bakken in de laatste foto?Exo wat zijn al die blauw metallic bakken onderin?

Dat zijn 4 x RM1X van Yamaha. Superstrakke sequencers![]()
Een A80 en een A800MKIII![]()

Wel... inderdaad, die neiging heb ik soms wel last van...Je hebt de neiging van alles minstens 2 te willen begrijp ik?![]()

Yep, ik dusExo, sta jij altijd te mixen ofzo? Die BBSM's hangen wel erg hoog lijkt wel. Nu weet ik wie die andere set heeft.![]()
.
Dat komt wel Stephen... beetje bij beetjeAmai, Exo, Als ik dat bij Jouw zo zie, Dan is't precies alsof ik zelf nog steeds bijna niks heb..
![]()

2 Sturen m'n hardware, een andere m'n softsynths en computers en nr. 4 is reserve en gebruik ik voor de interne sounds.Wat is de meerwaarde van 4?
Ikzelf heb de rm1x 3 keer gekocht en verkocht, de laatste heb ik nu nog, gebruik em nu niet meer maar dat kan soms zomaar weer omslaan.
Ik zou ook wel nog een meterbrug willen bij m'n A80.Ik zou nog wel eens een meterbrug willen bij mijn Studer.
Ik heb er eentje zonder meterbrug.

haha, tja, dacht ik ook al !!Een ding weet ik wel, ik ben momenteel aan het verhuizen naar een nieuwe stek en ik heb ondervonden dat ik te veel heb.

Ai,, tja, da's moordend,, Om goed te zijn moet je er hulp bij vragen, Desnoods betalend,,, met echt verhuis mannen..3 Volle dagen van 's ochtends tot 's avonds, enkel om alles los te koppelen en te transporteren
Hah, Ensoniq :
Das wel een fijne mixer.. ik heb er nog twee van A&H van. Of althans, soort gelijke opbouw. Zit hier ook zo'n mute engine in, dat je met midi kan muten?