Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Had nieuwe tweeters voor mijn ns40's wou ze er vandaag inzetten maar blijkt dus 1 tweeter niet te werken, geeft ook oneindig aan op de ohmmeter helaas dus die moet terug. Voorlopig eventjes 2 hifi speakers neergezet.

Verder studio eindelijk weer klaar, flink wat dagen buiten werk om en in vrije dagen bezig geweest met kabels leggen en aansluiten. Nu is alles mooi netjes opgeruimd en al het overtollige spul wat ik niet meer gebruikte de studio uit. Heb nog een paar kleine dingentjes (tt-303 clone en mini ms20) die ik wel graag wel hebben maar dat komt in de toekomst wel weer.

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    61,8 KB · Bekeken: 103
  • 2.jpg
    2.jpg
    60,5 KB · Bekeken: 106
  • 3.jpg
    3.jpg
    72,9 KB · Bekeken: 105
  • 4.jpg
    4.jpg
    51 KB · Bekeken: 103
  • 5.jpg
    5.jpg
    60,1 KB · Bekeken: 104
Mooi hok, lekker opgeruimd! Heb nu zelf in mijn nieuw in te richten hok ook een fraaie houten vloer, ben een beetje bang voor krassen van een rijdende bureaustoel, gaat dat wel goed daar zonder tapijtje?

Ik weet het, een luxeprobleem, maar toch :)

Ah, op de foto oogt het echter heel aardig :) Ik ga maar een kleedje aanschaffen, denk ik...

Dank 154, voor de correctie.

Mooi studio Anoniempje!
Leuke keuze aan synths ook, beetje van oud en nieuw.

Ik zou een tweedehands persisch tapijtje neerleggen ;)

Laatst gewijzigd:
Ho het is Anoniempjes studio, die van mij staat nog volledig in dozen wegens net verhuisd! Wel fraai en opgeruimd inderdaad, Anoniempjes hok :)

Wow, een Ghost, dat ze nog bestaan. HEADROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!

Heel mooie studio Anoniempje! En zo zie ik mijn allereerste eindbak nog eens terug, leuk dat hij nog zo nuttig gebruikt wordt.

Als je de Z-factor laag zet klinken bv elektrische gitaren super, maar dan klinkt het wel heel anders dan op de gemiddelde set. Hoge Z-factor is een goede referentie voor de gemiddelde set.

attachment.php

attachment.php

Had nieuwe tweeters voor mijn ns40's wou ze er vandaag inzetten maar blijkt dus 1 tweeter niet te werken, geeft ook oneindig aan op de ohmmeter helaas dus die moet terug. Voorlopig eventjes 2 hifi speakers neergezet.
Verder studio eindelijk weer klaar, flink wat dagen buiten werk om en in vrije dagen bezig geweest met kabels leggen en aansluiten. Nu is alles mooi netjes opgeruimd en al het overtollige spul wat ik niet meer gebruikte de studio uit. Heb nog een paar kleine dingentjes (tt-303 clone en mini ms20) die ik wel graag wel hebben maar dat komt in de toekomst wel weer.

wel lkkr soon ge organisde ..muzix room ..je zat eerst ook op zolder / begryp de zolder is re furbinshed;-]

netjes..en ghostlkkr
[mooie key standz... ook weers wat anders dan de eeuwige keuketafels..;-]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back