Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zo weer een foto eindelijk de studio annex crib annex recordingstudio gebruiken we nu ook met onze nieuw leven ingeblazen postrockdreampop shoegaze band met elektronische drums ditmaal vriendelijk voor de buren :eureka:

ohja je kunt de resultaten terugluisteren op:

https://soundcloud.com/tomtm-1

YES YES YES de dd-50 van Yamaha! Essentieel piece of gear in de productie voor het album van Thomas Azier waar ik nu aan werk, geldt ook voor de 2e EP van hem trouwens!!
Check voor Fire Arrow, (ook op Spotify trouwens!), voor wat bewerkte DD50 klanken, heb een Diezel vh4 staan en daar gaat die DD50 in. wat een vette shit :P

Altijd als ik in dit topic kom denk ik dat de titel misplaatst is : mannen pochen met hun apparatuur naar andere mannen :D
en ik doe dat soms ook haha

...

Soms verlang ik toch zo naar die goeie ouwe tijd... toen Bass nog een tempban had, ofzo.

Uhhh waar heb je dat extra missing knopje gevonden dan (Op de PSR-DJX1)?!

Die zit er nog steeds niet op. Maar ik kan me herinneren dat ik een paar knopjes had bewaard van een DJX die defect was geraakt een paar jaar geleden, maar die zit in een grote emmer met alle schroefjes en moertjes die na de brand allemaal bij elkaar zijn gestopt. Nog maar een een blik werpen (knal, kadeng) in die bak.

:D

Dat kun je van mij niet zeggen, ik overlaad jullie met enige regelmaat door PICS te plaatsen :engel:

En als ik dat doe is het weer van, heb je hem weer...................=(=(

Dat komt omdat er geen stekkers in zitten lieverd.

Kijk, dat is stap 1 : Signalen waarnemen

Dat lukt dus bijna al een beetje..

Stap 2 is dan : Anticiperen

Succes! :okdan:

tijdje niet op et forum geweest... drukdrukdruk, maareuh hier effe doorheen gelezen, en moet zeggen dat ik toch wel moet laggen om je bass...

Misschien is een lichtbak wel een idee voor je :D

ik begin het ook te denken ja :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back