Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bambam, hoe vind jij die PSI monitors? Lijken mij verdomd goed.

Ja, pwjiewwww, daar staat al wel wat bij samen,, maar geen computer keyboard ???

Mooie studio, hoop controllers zie ik. Niet verwarrend? Of gebruik je die voor de cursussen?

Veelal voor cursussen, op de Maschine en de CMC controllers na.

Ziet er gaaf uit Bambam, duidelijk veel gezinsuitbreiding gehad sinds de laatste keer dat ik bij je was!

Thanx! Je moet blijven investeren he ;)

Bambam, hoe vind jij die PSI monitors? Lijken mij verdomd goed.

Voor mij persoonlijk één van de beste ;)

Ja, pwjiewwww, daar staat al wel wat bij samen,, maar geen computer keyboard ???

verstopt voor de foto :)

@Napoleon, mooie studio. Lekker compact mer erg mooi spul

@BamBam, erg vet en toch weer een aantal nieuwe synths als ik het zo zie.

Bloed, zweet en tranen:

kevu4g.jpg

Moet nog een bak maken voor mn mixer op te zetten, hij is net aangekomen

Die zijn de deur uit, wil eerst mn opnamemateriaal in orde hebben! Komen nog samplers bij en een moog achtig iets, en dan lekker old school house nummertjes maken :) Ga bonken met die handel, geen twijfel :D mn buren gaan gek worden. Wil sequencen met een atari, en alles naar tape opnemen.

sow, die foto is iig al erg mooi:)
En een 1176 is ook niet mis.

Wat is het voor mixer?

Is een oude Calrec mixer, komt van de BBC! Werkt heel goed voor muziek eigenlijk. Laat ik hopen dat ik er goeie platen uit kan persen! Moet nog een hele boel regelen en solderen met die patchbay, wat faders erbij halen enzo, net een armleuning gemaakt en met wat skai overtrokken.

Topkwaliteit! :okdan:
Heb je de menger via een BBC auction of via via?
Ik heb zo een Studer A800 MKIII van de BBC via een tussenstop in Göthenborg aangeschaft.
Deed dienst als reservetoestel en had slechts 188 uren gedraaid!
Knap man!

Cheers,
Exo. :mega:

Ja inderdaad, dat heb je met die modulaire bouw. Zitten echt enorm duurzame componenten in. echt gebouwd als een tank itt andere Britse consoles zoals Trident ofzo van die tijd. Het volgende word een Telefunken tape machine, Studer is ook prachtig idd. Ik heb hem rechtstreeks van Matt Syson, ex Calrec technieker, de beste man heeft er 15 jaar gewerkt en bied wel eens zo'n cutdown versie van een calrec aan., Heb nu 12 kanalen met linksboven de mixbuss. Net genoeg kanalen voor mij. Het is geen Neve, maar hij komt er wel dichtbij als ik de reviews lees, zweeft tussen API en Neve

godver mn pa had tijd terug een Studer mengtafel die had ik moeten overnemen :duivels:

godver mn pa had tijd terug een Studer mengtafel die had ik moeten overnemen :duivels:

Ha man.. Zat nog te twijfelen tussen een Studer of deze, t'is toch de Calrec geworden want ik ben gek van Britse EQ, zo'n 12 kanaals Amek BCII mixer is ook top. Of een Tac Scorpion of Bullet, is ook van Amek dacht ik..

Deze is een S2, een variant van de UA-8000 Polar, zijn er maar een paar van gemaakt en eentje daarvan is in de studio van Abba terecht gekomen, vandaar Polar studios. Hebben ze hun 80s nummers mee gemaakt. Abba doet me niks, maar de sound wel! Dus ik hoop dat mijn S2 daar iets van weg heeft.

Laatst gewijzigd:

Ja hallo, zo kan iedereen het wel, als je vader al zo een tafel heeft/had dan zal je wel bevooroordeeld worden.

Ja hallo, zo kan iedereen het wel, als je vader al zo een tafel heeft/had dan zal je wel bevooroordeeld worden.

:?
bevooroordeeld in welk opzicht?

ik hou sowieso van oude apparaten, of het nou mengtafels zijn of auto's of radio's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back