marktplaats (te koop) niet zichtbaar in nieuwe berichten

Lynxxx

8 bit is de shit!
Euh, ik weet niet of ik wellicht iets gemist heb of ergens aan heb zitten pielen,maar ik zie onder Nieuwe Berichten niet langer de te koop sectie verschijnen. Te Koop Gevraagd zie ik wel. Heeft mijn vrouw soms contact met het forumbeheer opgenomen in een poging mijn gearfetish te blokkeren? :D:D Of mis ik iets?

Last edited by a moderator:
heb het zelf ook al een tijd gezien, dacht dat het aan m'n computer lag.

Heb nog wat gemord, maar kansloos. Men vind dit schijnbaar fijner. Ik vind het maar kut. By design dus...

Als je de link van nieuwe berichten bekijkt staat daar een exclude achter en die moet je weghalen. Superirritant.

Let wel, je moet dat stukje link wat hier staat in je bookmark plakken. Als je er op klikt en je maakt daar dan een bookmark van dan werkt het niet.

klik nog te vaak op nieuwe berichten, denkend dat het de nieuwe berichten zijn. Maar het zijn de nieuwe berichten zonder CJM Keyzer. Maar goed ook, ik blijf even weg ;)

Keyzer has left the forum :D

Een JD990 met vintage-expansie voor 250,- eu om maar wat te noemen, ik weet het niet. Duurt nog wel even voor ik weer met vertrouwen nieuwe verkopers aanschrijf.

Los daarvan, blijf het onduidelijk vinden dat nieuwe berichten niet nieuwe berichten is. Snap het idee ook niet helemaal. Maar het is niet anders. Maak anders een nieuwe knop, nieuwe berichten, maar zonder te koop aangeboden. Weet je meteen wat ik met niet uit te leggen bedoel :)

Maak anders een nieuwe knop, nieuwe berichten, maar zonder te koop aangeboden.

Ja maar da's natuurlijk veel te lang :) Er is in ieder geval niet zo heel lang geleden een discussie over geweest waar volgens mij werd wel duidelijk dat de huidige situatie de voorkeur had voor de meeste leden. Vcovca is destijds ook nader ingegaan op de zoekopties met filtermogelijkheden en tips om deze bijvoorbeeld te bookmarken. Maar goed, daar zou je nu even voor moeten zoeken. Een sticky is denk ik ook niet echt een alternatief, dan zou het het van de dam zijn en hou je uiteindelijk 50 sticky's over over van alles en nog wat en dat schiet ook niet op :)

Wel is er op de frontpage nog een link naar de marktplaats, al betekent dat dat je die weer niet ziet bij de nieuwe berichten. Er valt dus van alles over te zeggen, voornamelijk afhankelijk van hoe een gebruiker met de website werkt, welke links hij gebruikt etc. Even terugkomende op het voorstel van 154 zou een alternatief wellicht zijn om de functie van 'nieuwe berichten' gewoon zo te laten, maar daarnaast een aparte 'te koop'-link neer te zetten. Overigens zou ik die zelf niet gebruiken; ik vind het allemaal wel best zoals het nu is :D

Ik ben er blij mee.. Een forum is om onderwerpen te bespreken niet om doodgegooid te worden met verkoop ads.

Eerder andersom, het draait om de verkoop-threads met wat gezeur over te hoge prijzen op de rest van het forum. Of hoe je wat je net gekocht hebt repareert. Of hoe je bent geflest. Of wat je nu het beste kan kopen. En dan nog wat draadjes met foto's van je aankopen.

Maar er zijn genoeg mogelijkheden om de verkoop threads te volgen zonder het gezeur er om heen, mooi toch dat het andersom nu ook kan?

Het was logischer geweest als de bookmark zonder en de knop met was, nu is het net als facebook dat bepaald wat je wel en niet mag zien.

Mooiste zou zijn als je zelf het overzicht wat je te zien krijgt kon personaliseren, misschien komt dat ooit nog eens met een update. De te koop gevraagd ads hebben mijn interesse ook niet namelijk evenals interessante gear gevonden.

Dat kan ook heh. Dat is wat die knop voor je doen, zoeken.

Jullie vergeten trouwens iets over teddy beren en rollen keukenpapier....

Ik heb niks met kutnummers, of welke geluidskaart moet ik kiezen deel 27389934874. Hou het graag concreet ;)

Back