marktplaats (te koop) niet zichtbaar in nieuwe berichten

Dat zoeken zonder iets in te moeten voeren zou handig zijn... maar met een beetje php kennis en knip en plakwerk kom je er ook heh. Is al een draadje over in het feedback forum.

marktplaats ( tekoop gevraagd ) niet zichtbaar in "nieuwe berichten".

zou fijn zijn, nu moet ik er steeds tussendoor zoeken om gewone vragen en topics te kunnen lezen. heb de indruk dat het er ook veel meer zijn geworden de laatste tijd. stoort wel een beetje.
dus voorstel: graag niet meer bij " nieuwe berichten " en "berichten van vandaag"

Bij mij is 'Te koop/ruil gevraagd' wel gewoon zichtbaar. Alleen 'Te koop/ruil aangeboden' is niet zichtbaar in 'nieuwe berichten'.

Edit: Ik moet beter lezen.... :D

Ik dacht vandaag bijna hetzelfde; waarom staat "te koop aangeboden" niet bij de nieuwe berichten sectie... Maar beide wel of beide niet zou inderdaad het meest logisch zijn lijkt me.

Oeh, wel drie plekjes verder in het feedback forum... :P

Ruimte zat voor twee knoppen, nieuwe berichten en nieuw marktplaats en hoppa. Hoef je niet elke keer een bookmark te maken gewoon klikken en kopen.

En flikker dan meteen de te koop gevraagd uit de nieuwe berichten dat trekt toch enkel slecht volk! :mexico:

Ruimte zat voor twee knoppen, nieuwe berichten en nieuw marktplaats en hoppa. Hoef je niet elke keer een bookmark te maken gewoon klikken en kopen.

Dat hangt een beetje af van je browserbreedte.
Maar inderdaad, een aparte sf marktplaats knop zou een goeie zijn, zowel te koop, te koop gevraagd en interessante gear gevonden daaronder laten vallen.
Wiki, FAQ en Over Ons zouden onder de Directe links geplaatst kunnen worden. (die zowiezo een beetje een wat aantrekkelijker naam zou kunnen krijgen)
Oja, en Chat kan er gewoon helemaal uit.. :D

;)

nog altijd niet beantwoord: kan "tekoop gevraagd" ook uit het overzicht weggehaald worden als ik klik op ''nieuwe berichten" of "berichten van vandaag "?

Back