tb303 schema

Het circuit rond Q29 en Q30 doet niks anders dan de twee schakelaars in IC12 schakelen. Niks in dat circuit heeft invloed op de lengte van slide.

Accent is het lijntje waar ACCENT bij staat. IC13 is onderdeel van de processor-sturing. Die heb je niet nodig. Je ziet ook dat dat lijntje weer twee van die schakelaars in gaat (de rest van IC12), dus dat is gewoon een 0/1 signaal.

Oh, mocht je modular 10V gates gebruiken dan wel even afzwakken voordat je ze hier op zet natuurlijk...

Je kan niet zoveel met de slide time, het bestaat uit C35 en die 2 schakelaars IC12, de timing wordt bepaald door het weerstandennetwerk van de DA van IC10.
Wat je zou kunnen proberen is een regelbare potm tussen het weerstanden netwerk en voor de opamp en schakelaar te zetten, je kan de slide dan wel langer maken, als dit leukt werkt zou je C35 kunnen verlagen in waarde zodat ie ook sneller kan.

Je kan niet zoveel met de slide time, het bestaat uit C35 en die 2 schakelaars IC12, de timing wordt bepaald door het weerstandennetwerk van de DA van IC10.
Wat je zou kunnen proberen is een regelbare potm tussen het weerstanden netwerk en voor de opamp en schakelaar te zetten, je kan de slide dan wel langer maken, als dit leukt werkt zou je C35 kunnen verlagen in waarde zodat ie ook sneller kan.

hhhm en ik had bedacht dat ik de cv input ging maken waar jij nu die potmeter voorsteld. als ik dat baantje onderbreek heeft t dus niets meer te doen met het weerstandennetwerk.... ach een losse glide module is ook zo gemaakt, en geeft misschien ook meer mogelijkheden

hhhm en ik had bedacht dat ik de cv input ging maken waar jij nu die potmeter voorsteld. als ik dat baantje onderbreek heeft t dus niets meer te doen met het weerstandennetwerk.... ach een losse glide module is ook zo gemaakt, en geeft misschien ook meer mogelijkheden

Als je ervoor een (buffer) opampje zet kan het wel, komt die potm. tussen die 2 opamps.

iemand nog een tip hoe ik de resonance potmeter kan vinden op farnell (die van mij kraakt)? wat een onoverzichtelijk site is dat! van alles geprobeerd maar op een of andere manier doe ik iets niet goed met het invoeren van de zoekopdracht.
het moet een dubbele 50K potmeter zijn (liefst zo een met een vierkante plastic behuizing)
zo een dus maar dan dubbel
http://nl.farnell.com/vishay-spectrol/249fgjspxb25503ka/potentiometer-50k/dp/9609369

Misschien een beetje laat... Sorry.

TB-303mods.jpg

Voor een hoger res, pb ff je mail adres!

leuk bezig

Zal alle schakelaars op een rijtje zetten aan de bovenzijde... tpv tuning... en dan ENV mod en decay naar beneden verhuizen.

Back