terug van weg geweest

Ik vind hem wel grappig, lekkere partytrack, alleen dat geluidje op 1.39 komt iedere keer wel een beetje te hard
en de hele mix mag wat frisser, maar de groove en flow is lekker

In het begin ben je blijkbaar wat op zoek. Zit geen duidelijke richting in. Je moet keuzes maken hé !
Vanaf 1.36 zit het goed. maar daar gebruik je nog foute drumsounds voor deze stijl.
Overgang naar hoofdthema 1.51 is niet je dat en vanaf daar zit je bass veel te stil en de bassdrum is bijlange na niet punchy genoeg.
Dus ja, een aantal goeie elementen, maar nog werk aan de winkel.
Kan wat worden, maar je moet goed nadenken over hetgeen je doet. En niet zo maar wat bij elkaar klutsen...

In het begin ben je blijkbaar wat op zoek. Zit geen duidelijke richting in. Je moet keuzes maken hé !
Vanaf 1.36 zit het goed. maar daar gebruik je nog foute drumsounds voor deze stijl.
Overgang naar hoofdthema 1.51 is niet je dat en vanaf daar zit je bass veel te stil en de bassdrum is bijlange na niet punchy genoeg.
Dus ja, een aantal goeie elementen, maar nog werk aan de winkel.
Kan wat worden, maar je moet goed nadenken over hetgeen je doet. En niet zo maar wat bij elkaar klutsen...

ik ben het er niet mee eens dat je zegt dat er foute drumsound inzitten ik denk dat dat een smaak kwestie is en deze track is bedoeld als een soor mixup track geen comerciele doeleinden

ik ben het er niet mee eens dat je zegt dat er foute drumsound inzitten ik denk dat dat een smaak kwestie is en deze track is bedoeld als een soor mixup track geen comerciele doeleinden

En dat ben ik op mijn beurt dan weer niet direct met je eens. Als de geluiden en de ritmes bij elkaar passen, klinkt het gewoon beter dan wanneer je zomaar iets bij elkaar zoekt. Let wel, ik zeg niet dat dat bij deze track zo is, want dat kan ik niet beoordelen (mij ontbreekt de juiste kennis over dit genre). Dit geldt in zijn algemeenheid voor muziek.

Back