IK denk dat dat van de dagen was toen het nog met native instrument werkte. Sinds dat het in play is heb ik al veel verbetering gemerkt. Weet je wat het is met die plugin, als je je woord samenstellingen gemaakt heb moet je soms gewoon nog wat spelen met die scripts die de volumes tussen medeklinkers en klinkers regelen om die iets minder organisch te laten klinken.
Maar je hebt er wel nogal veel RAM voor nodig. Het werkt wel goed bij mij en ik heb nog niet eens zo veel (6 gb, maar ik kan makkelijk uitbreiden naar 12 als ik wil).
Je moet ook altijd zien dat je de laatste instrument update neemt.
In play 4 gaat het ook allemaal veel duidelijker zijn welke parts er geladen zijn. Het probleem met SC is dat je al die volumes van die parts afzonderlijk moet regelen (zodat de klinkers niet zachter gaan klinken dan de medeklinkers, die zitten allemaal in verschillende parts en in play 3 moet je dan elk part afzonderlijk gaan regelen terwijl je in play 4 een multipart mixer gaat hebben).
Het is wel veel werk om met SC de scherpe kantjes uit een zangpartij te krijgen maar het is op zich al veel beter dan in de NI tijd