Bombario // Winter's Omen

Nu vind ik het nog een tikkie braaf terwijl er heel veel energie in zit. Het mag knetteren.

Dit is voor mij al 10 stappen buiten mijn comfortzone, maar ik snap wat je bedoelt 😊 Dat doe ik dan bij de volgende in een collab.

... een sfeertje neer te zetten voordat de beats beginnen?

Goede, dat kan ik nog wel doen. Deze is nu snel afgemaakt en afgemixt, zonder al te veel na te denken. Dat wil ik vaker doen, haha.

Het enige puntje zou wat mij betreft zijn dat het er net tussenin hangt qua combinatie. De string (pad) is wat 'mellow' en de rest vrij rauw.

Goed gehoord! Ik ben daar helemaal niet scherp op en krijg die opmerking vaker. Laatst ook iemand: "De delay op de lead past er helemaal niet bij." Ik hoor dat echt niet of ben er niet scherp op. Ook daarom wil ik weer vaker samen werken, een paar frisse oren doet wonderen.

Dank voor het luisteren!

Nope, sorry. Ben er net zo min in thuis. Je zou soortgelijke muziek kunnen opzoeken, of tegenkomen, en dan noteren bij welk label het is uitgebracht. Krijg je vanzelf een lijstje om te spammen.

Ik vind jouw mixen ook altijd dik verzorgd klinken. Mooi in balans ook in het low end. Mooi clean hier.
Vind het een mooi geheel vormen allemaal. Melodieën werken mooi samen.
En waarom ook niet: een track over de winter midden in de zomer.

Naar wat voor labels stuur jij trouwens? Op welke genres mik je bij een nummer als dit?
Het zou het leuk kunnen doen op een festivalletje denk ik :)

Naar wat voor labels stuur jij trouwens? Op welke genres mik je bij een nummer als dit?

Geen, ik stuur bijna nooit wat op 😯 Ik hoor altijd iets dat beter kan en en dan blijft zo'n nummer weer liggen.

Bij deze vind ik het ook extra lastig. Welk genre is dit? Ik ben geen DJ en weet niet goed wat verschillende labels doen, of wie erachter zitten.

Geen, ik stuur bijna nooit wat op 😯 Ik hoor altijd iets dat beter kan en en dan blijft zo'n nummer weer liggen.

Bij deze vind ik het ook extra lastig. Welk genre is dit? Ik ben geen DJ en weet niet goed wat verschillende labels doen, of wie erachter zitten.
Oh omdat je het er over had dat je je 'm naar een label had gestuurd. Herkenbaar verder :)
Ik ken dat probleem… om dan helemaal opzoek te gaan naar een passend label voor je eigen muziek, wanneer je niet zo thuis bent in label land, kost een hoop tijd en energie. Het is, althans voor mij, niet de moeite waard.
Here the same vaak

Plus dan zit ik weer druk in een nieuw nummer te zijn en heb ik daar allemaal nauwelijks tijd voor

Back