Cyclone Analogic TT-303

ow,ja juist,maar goed voor de doe het zelf modder is smd allesinds moeilijker

het is wel overzichtelijker nu,dat wel

Nog een opmerking,wat me is opgevallen de leds komen niet doorheen het front maar zitten achter die lexan van het toetsenbord,fraai en beter bij het reinigen.

Vanaf 11.00 begint het een beetje als een echte 303 te klinken :)
Ik mis nog wel de snerpende reso "tjoeps" en ook de "pow wow" accent notes, maar dat kan aan het pattern / settings vd pots liggen.

Dessalniettemin fijn dat je het met ons deelt!

Als ik hem zelf zou kopen zou ik de stikkertjes ook aanpassen zoals ze ook op de echte zouden zitten

nou hij rochelt toch best lekker brz, goede indruk gekregen, 12.00m is toch wel héél dichtbij

Ach leuk dat het er is. Het klinkt echt wel goed, ik zou niet klagen als ik er een had.

Toch wel fijn, SC vernielt i.d.d. het hoog een beetje maar de rezo blieps zijn lekker!

snap ik niet.. de kwaliteit van SC is over 't algemeen zeker niet slecht.
kan je hem niet als wav uploaden?

dit probleem is vast van zelf te comprimeren met een gare codec of foute opname? heb hem gedownload als 320 kpbs blijkbaar

Alles doet iets, maakt toch geen reet uit....
Ik heb gister avond lekker gepseeld met de Bot en een Eventide Space.......ging lekkerrrrr.

OMG leuke sounds maar waarom weer reverb...
en het klinkt veel te schel... mankeren ze wat aan hun oren?

er mankeert iets met de uitvinder van de mp3 encoding vooral,helaas

met reverb op een 'TB" hoor je beter de details vind ik

snap ik niet.. de kwaliteit van SC is over 't algemeen zeker niet slecht.
kan je hem niet als wav uploaden?

dit probleem is vast van zelf te comprimeren met een gare codec of foute opname? heb hem gedownload als 320 kpbs blijkbaar

desinformatie weer..,neen de mp3 klink goed, het is de encoding op soundcloud

Is het nu zo moeilijk om hem eens clean op te nemen zonder kil klinkende reverb en up te loaden als wav op soundcloud...

Back