Goed, laat ff weten als je hem terug wegdoet![]()
Kan wel ff duren
m'n hagelnieuwe Sherman er straks bij en knallen maar. Komt helemaal goedFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goed, laat ff weten als je hem terug wegdoet![]()
m'n hagelnieuwe Sherman er straks bij en knallen maar. Komt helemaal goed

Wel grappige prijsstelling gezien de TB-303 destijds helemaal niet duur was. Meeliften op een legende? Aan de andere kant.....de dollar was toen aanzienlijk meer waard natuurlijk!
Om zo'n ding echt authentiek te maken hadden ze de prijs ook $395 moeten maken eigenlijk![]()

ook m'n tempo knop werkt niet
kan draaien wat ik wil maar tempo veranderd niet 9standalone op m'n schoot, geen midi aangesloten) en als ik de unit naar mij toe kantel, dusmet de achterkant omhoog, dan gaat het tempo ook omhoog?!?
zet ik hem weer plat dan zakt het tempo weer terug
wekt niet echt vertrouwen....
Gaat de accent of slide aan als je m naar links of rechts kantelt? 
en ff een wat dieper dingetje.....
Ben er wel blij mee, klinkt voor mij als een 303, vooral de resobliebjes en hoe de ENV reageert is echt goed...
klinkt leukk ga de sherman trouwens op een send zetten, kan ik blenden, want geloof niet dat die een eigen wett / dry heeft?
Welke voeding adviseer jij dan en waar kan je die halen?
. ik ga de sherman trouwens op een send zetten, kan ik blenden, want geloof niet dat die een eigen wett / dry heeft?
zo'n kleine switching supply geeft vieze stroom, goed voor digitale dingen aan te sturen maar niet echt geschikt voor meeste analoge zaken
een gewone adapter, zo'n dik zwaar ding, is perfect
ik denk dat alle nieuwe TT303's nu wel met een gewone adapter gingen komen ipv de cheapere switching variant.
een universele mag ook, maar neem wel regulated (stabilized), anders is da compleet niet te vertrouwen.