smokmostus
Stamgast
Hoe de sequencer loopt bij de TT komt veel meer overeen met de originele vind ik. Die x0xbOxs' sequencers klinken te strak in mijn oren, te vierkant en niet organisch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe de sequencer loopt bij de TT komt veel meer overeen met de originele vind ik. Die x0xbOxs' sequencers klinken te strak in mijn oren, te vierkant en niet organisch

Is de nonxox2 niet gewoon een update van SokkOS? (misschien een vage vraag) gezien ik nog steeds met de oude SokkOS draai. *een en ander wel veranderd is qua indeling had ik gelezen.
zal even moeten gaan napluizen of een update wel de moeite waard is.... ben wel van mening dat mijn x0x een beetje saxofoon achtig klinkt in vergelijking met de ML303 (v7) en TT303 (de 3 clones die ik heb)

Het is de vraag wat je er mee kan natuurlijk
. Met de nieuwe cpu van quicksilver heb je echt een up to date TB anno 2014 die meekan met alles, terwijl er niks veranderd met de klank. In der tijd had ik ook een nieuwe x0xb0x en daarna ook een TT303. In the end had ik beter van bij het begin een TB gekocht. Uiteindelijk heb ik nu een TB. Maar ben ik er zeker van dat ik meer geld verloren ben door de clones en de oplopende waarde van de TB In de jaren. Dan dat ik van eerste keer een echte had gekocht van bij het begin.Als dat zo zou zijn dan zou het kunnen dat het bijv stuurspanningen kan ontvangen (cv) of uitstuurt.
BELANGRIJK !
TM2 is vco tune en daarvan word sterk afgeraden om daarnee te gaan zitten kloten.