interface's 70 most wanted

EDP

elke dag pannekoeken
bij de interface zat een boekje met de 70 meest gewilde synths

interresanr opzich ff doorgebladerd, maar ik vraag me toch af wie dit heeft samengesteld, er zitten dingen tussen die mij niet echt als meest begeerlijke synth lijken en ook sommige prijzen lijken me niet echt te kloppen

ik vraag me toch af of dat het een gemiddelde is.

ook stond daar dat een b3 zo'n 2000 eypo's mag kosten is dat niet een beetje heel erg weinig anders ga ik norgen gelijk een halen:)

hihihi spelfouten op de voorkant van het boekje bij de fotootjes, korg proplecy en alesis andromedia :stupid

Origineel geplaatst door _lun0r_
hihihi spelfouten op de voorkant van het boekje bij de fotootjes, korg proplecy en alesis andromedia :stupid

:D viel me ook meteen op....

anyway.....tr 909 voor 1000 euruh ? heb ik weer teveel betaald...=(

Ik heb de interface ook in de bus gehad, maar ik heb zo ook m'n vraagtekens bij sommige apparaten.
Bijvoorbeeld de Triton Le: idd erg leuk apparaat (ik heb er zelf ook een), maar de Triton Classic serie is al weet ik niet hoeveel langer verkrijgbaar en meer verkocht, dus snap ik niet waarom ze de Le neerzetten. Een 'most wanted' status lijkt mij ook erg afhankelijk van de vraag naar 2ehands, en aangezien dat ding nog niet zo lang op de markt is zal die ook beperkt zijn..

[edit]
ik heb de uitleg bij het artikel nog eens goed gelezen, en ik kan me eigenlijk toch wel een beetje vinden in hun manier van 'most wanted' status aanduiding, maar ik ben niet 100% overtuigd...
[/edit]

Ja ach, ik snap wel meer niet van dat artikel.. Een aantal 'horen' niet echt in 't rijtje MOST WANTED, en ik mis er een paar..

het viel me ook op dat roland produkten erg gewild schijnen te zijn.(sponsering?)

waaronder de v-synth nou is die relatief nieuw en niet iets dat je al veel ziet of hoort en de vp-9000 en laat die laatste nou een behoorlijke flop zijn geworden volgens mij.

het is meer een rijtje in de meest inovatieve of niet allerdaagse synths

Ik vond het een enorm stuk prutswerk....... er missen echt een berg relevante synth's (Supernova, Waldorf Q, korg Z1), ook de 2dehands prijzen die vermeld stonden klopten niet. Ik heb mijn abonnement al aan het begin van dit jaar opgezegd want ik vind het een prutsblaadje geworden. Ik koop iedere maand de Futuremusic en die lees ik met meer plezier.

Origineel geplaatst door C-Code
Ik vond het een enorm stuk prutswerk....... er missen echt een berg relevante synth's (Supernova, Waldorf Q, korg Z1), ook de 2dehands prijzen die vermeld stonden klopten niet. Ik heb mijn abonnement al aan het begin van dit jaar opgezegd want ik vind het een prutsblaadje geworden. Ik koop iedere maand de Futuremusic en die lees ik met meer plezier.

Ga gewoon lekker de Sound On Sound lezen dan. Een beetje de C'T van het studiogefreubelgebeuren.

Miste iig de Wave, en of de RM1X nu op de 70 most wanted moet staan.......? Goed en bruikbaar ja, meer ook niet.

Origineel geplaatst door _lun0r_

Ook een plaatje van de Jupiter 8 bij het stukje over de JD-800. Echt slordig vind ik dat soort dingen. Alsof het even snel afgeraffeld is. Vond de genoemde prijzen hier en daar ook erg merkwaardig.

Back