[gratis] Native Instruments synth bij Future Music augustus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cyan_circle

_beware of perverts_
volgende maand gratis op een cd'tje bij Future Music: een speciale uitvoering van de Carbon synth van Native Instruments.

de Carbon zit bij Reaktor 4 in de library en zal ook in de toekomst in een Reaktor Sessions set komen te zitten. Dit is een speciale Future Music Carbon versie (geen FM Carbon) en zal 4 oscillators tellen, samen met filters, effecten en een zooi presets geprogrammeerd door zowel NI als FM zelf.

de synth zal standalone draaien of als VST / AU instrument op 98 tot XP & OS9 & OSX.
verkrijgbaar eind juli / begin augustus.

Origineel geplaatst door 6 trak
screenshot is mischien ff handig...

misschien wel... als je uberhaupt info hierover kan vinden op het net dan moet je het vooral melden

Cyan kun je me vertellen hoe je dit weet ?? Krijg niets gevonden op de NI of FM site 😕

Heb vlug ff wat geluidjes gesaved van de Carbon in Reaktor 4 (in hoeverre de Synth hetzelfde zal klinken..)
Hieronder 4 demootjes van de site van Native Instruments zelf.

Carbon 1
Carbon 2
Carbon 3
Carbon 4

Dit simpele demootje zijn wat geluidjes die ik zelf ff heb aangeslagen (presets)

Origineel geplaatst door Kevin
Cyan kun je me vertellen hoe je dit weet ?? Krijg niets gevonden op de NI of FM site :confused:

staat op de eerste pagina van de Future Music van juli, ik kan het verder ook nergens vinden...

bij de duitse keys van deze maand zit ie ook..volgens mij is ie zelfs tijdelijk voor nop te downen van het net..zal ff zoeken

Carbon is echt een super monster synth. Een zeer rijk, kristalhelder geluid. Veel presets. Ik heb nog niet de gelegenheid gehad om aan het experimenteren te slaan.

Als het dus precies dezelfde Carbon is als uit Reaktor 4.0 dus zonder limitaties dan krijg je onder andere het volgende..

4 oscillatoren (natuurlijk te detunen enzo blablabla)
2 envelopes (ADSR)
2 uitgebreide LFO's (met delay)
Diverse filters waaronder LP,HP,BP,BR (en wat weirde filtertjes)
een uitgebreide Chorus en Delay
Een Drive sectie (Distortion achtig)

Tja en als gewoonlijk alles wel ergens aan te hangen/toe te wijzen
Pitch van de osc aan een Env/LFO of Filter resonantie,cutoff,bandwidth aan een Env/LFO enz.enz.enz.

Kortom een MONSTER Bwuaahahaahahaa :duivels:

olaf, thnx!

Enne, dextah, als je installeert moet je links bovenin costum install kiezen, ipv easy install, en dan kun je vst en au support inschakelen. Misschien dat je dat vergeten bent? Bij mij werkt de au versie in ieder geval perfect

[edit]
Alhoewel... het is wel een beetje een buggy apparaat, maar ik heb al meer klachten gehoort over de plug-in kwaliteiten onder os x van reaktor, dus daar zal het mee te maken hebben denk ik. Verder een geinig ding :D
[/edit]

Jongens sorry maar ik heb hem nu ook en hij is alleen Standalone dus GEEN VST :(
Zal hem ook weinig gebruiken aangezien ik hem al in Reaktor 4 had (was eigenlijk aan het hopen dat hij nog minder CPU zou gebruiken)
En de geluiden zul je ook extern of in Wavelab moeten opnemen aaangezien de Recorderbox in het progje uitgeschakeld is helaas....
Desalniettemin een hele VETTE synth als je niet in het bezit van Reaktor of Reaktor Session!

Heb hem nog niet getest maar zag wel bij de installatie een checkbox VST voorbij komen. Die zit er dus voor de grap?

installeert ook gewoon een VST hoor als je dat wilt

Origineel geplaatst door olafmol
kennu die quote ff verwijderen? ;)

heb voor de zekerheid maar ff de rechtstreekse link gepost, gewoon ff copy&paste in je browser doen.... heb geen zin in gezeik enzo, vandaar..

Is weg ! Maar nu staat het door u citaat er terug ! gehehe !

;)

Origineel geplaatst door Flatron
Is weg ! Maar nu staat het door u citaat er terug ! gehehe !

;)

ik zie alleen nog maar stoute jongen staan, en dat vinnik nie erg! :D

helaas is het illegaal deeplinken naar software door KEYS niet toegestaan

Ik heb er een stukkie muziek mee gemaakt, maar in Logic blijven sommige geluiden van hem steeds hangen. Als ik dan panic gebruik worden ze vervangen door andere geluiden. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag.
Hij klinkt trouwens echt onwijs lekker. Mooi filter en er zitten ook mooie geluiden bij. (altijd handig)

Zie bijlage voor het resultaat.

Klinkt een beetje vals trouwens. (eigenlijk best wel heel erg)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door matt second
helaas is het illegaal deeplinken naar software door KEYS niet toegestaan

jamaar..ik link naar een posting op het duitse keyboards forum:

forum.keyboards.de/forum-cgi/read.cgi?ID=51721&Re=17&Ru=26

mag dat wel?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back