Ola,
Ik ga een hele standaard vraag stellen i know.
Maar ik ben opzoek naar een vergemakkelijking van me samples aan passen in cubase.
Je kan bijv op sample drukken en dan show info en hier kan je de transpose aan passen maar geeft ook niet het gewenste effect.
Heb een beetje rond zitten neuzen ook in de groove agent ( heb cubase 6.5 ).
Daar heb je wel coarse maar dat is niet wat ik zoek.
Dit filmje laat de drumrack van ableton zien( knopje transpose lekker simpel ) Zit er iets in cubase wat hier ms een beetje in de buurt komt ? Gaat er vooral om om de sample lager of hoger te maken. Kontakt kan ik gebruiken maar is weer iritand omdat het weer een extra plugin is en ik werk niet zo graag met samplers.
Niet gaan flammen met domme vraag als je niet wilt reageren doe het dan niet
dank is groot
Ik ga een hele standaard vraag stellen i know.
Maar ik ben opzoek naar een vergemakkelijking van me samples aan passen in cubase.
Je kan bijv op sample drukken en dan show info en hier kan je de transpose aan passen maar geeft ook niet het gewenste effect.
Heb een beetje rond zitten neuzen ook in de groove agent ( heb cubase 6.5 ).
Daar heb je wel coarse maar dat is niet wat ik zoek.
Dit filmje laat de drumrack van ableton zien( knopje transpose lekker simpel ) Zit er iets in cubase wat hier ms een beetje in de buurt komt ? Gaat er vooral om om de sample lager of hoger te maken. Kontakt kan ik gebruiken maar is weer iritand omdat het weer een extra plugin is en ik werk niet zo graag met samplers.
Niet gaan flammen met domme vraag als je niet wilt reageren doe het dan niet

dank is groot