De magie van hardware is weg...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ook zo mooi.. en maar aannames blijven maken..
Welke loops bedoel je nou, of is dit weer een losse flodder?
Ik speel je spelletje gewoon ff mee, gewoon elkaar lekker blijven kietelen :luv:

Jij bent blij met je software, good for u!
Ik ben blij met m'n hybrid, good for me :D

Waar is jouw 2012 contest track trouwens? of doe je niet mee?

Ik speel je spelletje gewoon ff mee, gewoon elkaar lekker blijven kietelen :luv:

Jij bent blij met je software, good for u!
Ik ben blij met m'n hybrid, good for me :D

Waar is jouw 2012 contest track trouwens? of doe je niet mee?

2012 contest track? Ah, je switcht maar ff van onderwerp?
Heb ik jou ooit gezegd dat ik meedeed dan? Waar komt dit opeens vandaan??

Ah ok, ik snap je al waar je heen wil:

Je doet niet mee met 2012 contest > je maakt geen vette tracks > je werkt ITB > je gebruikt loops > je klopt niet alles zelf in > JE GEBRUKT WAREZ!!

Kort gezegd volgens jouw logica: Je doet niet mee met 2012 contest = JE GEBRUIKT WAREZ!! :D

2012 contest track? Ah, je switcht maar ff van onderwerp?
Heb ik jou ooit gezegd dat ik meedeed dan? Waar komt dit opeens vandaan??

Ah ok, ik snap je al waar je heen wil:

Je doet niet mee met 2012 contest > je maakt geen vette tracks > je werkt ITB > je gebruikt loops > je klopt niet alles zelf in > JE GEBRUKT WAREZ!!

Kort gezegd volgens jouw logica: Je doet niet mee met 2012 contest = JE GEBRUIKT WAREZ!! :D
Werkt wel raar daar in jouw hoofd vind je zelf ook niet?

Deze legendarische klasiekke filmscène uit 'American pie' heeft mij ooit er toe bewogen muzikant te worden:

arrogant, dat woord zocht ik.
over de muziek geen opmerkingen, de toon heeft me altijd afgeschrikt daarna te luisteren. geen enkele keer.

Werkt wel raar daar in jouw hoofd vind je zelf ook niet?

Nee hoor..

Lees je eigen reacties eens terug hier op SF.. ik heb het alleen even samengevat voor je...

Er zijn 24 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (20 leden en 4 gasten)

:koffie:

hehe, ook niet zo gek, we hebben hier onze eigen synthforum Rinus natuurlijk, dus het blijft toch elke weer aantrekkelijk om even te kijken wat voor onzin er nu weer uitkomt :D

leuke draad wordt het :)
ik kan nog veel van je leren raphie
je bent een nog neerbuigendere, narcistischere, talentlozere, generaliserendere, sneller van standpunt wisselende zonnebankgebruinde lullebekkerige teringlijer dan ik :D
hulde :okdan:
empathieloos egocentrisch wezen
maar je hebt t VERDIEND hoor
echt
en dat anderen t niet hebben is niet jouw probleem hoor
luie naar poep stinkende linkse fuckers zijn t allemaal
gelijk heb je!
afgeven op die lui, hoppetee.. en t mooie is nog dat juist jouw muziek zo samengesteld kan worden uit de eerste de beste sample library :D ik vind t echt een feest dat dat allemaal zo maar kan
vanaf nu ben ik je grootste fan denk ik
o, het mocht niet persoonlijk worden ineens haha
sorry dan

Bericht door een moderator:
De bedoeling was volgens de eerste post een "filosofisch" topic. Toch?

de bedoeling is nu geworden dit topic in zelf-oscillatie te brengen!

Er is uit mijn mond nog geen onzin gekomen: confronterende, voor doelgroep pijnlijke, soms opgevat als schofferende opmerkingen? prima! buiten de "doelgroep" maken zich er maar weinig druk om. verder is het gewoon wederzijds haantjes gedrag en wedstrijdjes digitaal verpissen, meer niet. Heerlijk vermaak voor de gemiddelde synthforum gebruiker. kunst is om het over de as van de inhoud te blijven doen en je niet te laten verleiden tot de persoon. ;) inhoudelijk heb ik gewoon gelijk and you know it :D dat je daarbij mijn ideeen over piracy en loops en gebrek aan notenleer probeert te gebruiken om daarop af te dingen, geeft exact aan waar de schoen werkelijk wringt, ON TOPIC valt er namelijk niks op af te dingen.

sorry dan

:halleluja:halleluja:halleluja

Dit is dan weer een meesterlijke opmerking :D

Raphie, jouw inhoud in het topic is voornamelijk zeer sterk op jouw mening gebaseerd. Vindt het dat ook niet raar dan mensen jouw aanvallen op je persoonlijkheid als je je eigen mening als de waarheid bij iedereen er binnen in moet rossen.

Frisse wnid Fjoesz, nu moet ik ineens emphatisch zijn en medelijden hebben met ITB'ers? moet niet gekker worden
naar poep stinkende fuckers weet ik niet, dat geeft m'n iPad niet door..... van degenen die ik buiten het forum ook persoonlijk ken kan ik met zekerheid stellen dat dat niet zo is :D

leuke draad wordt het :)
ik kan nog veel van je leren raphie
je bent een nog neerbuigendere, narcistischere, talentlozere, generaliserendere, sneller van standpunt wisselende zonnebankgebruinde lullebekkerige teringlijer dan ik :D
hulde :okdan:
empathieloos egocentrisch wezen
maar je hebt t VERDIEND hoor
echt
en dat anderen t niet hebben is niet jouw probleem hoor
luie naar poep stinkende linkse fuckers zijn t allemaal
gelijk heb je!
afgeven op die lui, hoppetee.. en t mooie is nog dat juist jouw muziek zo samengesteld kan worden uit de eerste de beste sample library :D ik vind t echt een feest dat dat allemaal zo maar kan
sorry dan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back