mixer reageert traag plugins openen traag , plugins openen achter de group channel , mix console opent altijd apart (dus het is of de mixconsole of de main daw)
klinkt alsof je toch wat instellingen fout hebt staan, je kunt cubase 7 in 2 modes draaien, full screen of in vensters.
Full screen is nieuw, dan maximize je je daw screen en alles wat je daarna doet werkt schermvullend, dus dan is het inderdaad of het daw project scherm of de mixer. Als je niet full screen draait in je project window dan kun je elk venster naast elkaar zetten, zoals in het in 6.5 was.
Wat overigens wel kan is full screen draaien en een tweede mixer scherm fullscreen op een tweede of derde scherm zetten (afhankelijk van je setup). Dan heb je en het voordeel van fullscreen werken en het voordeel van meerdere vensters.
plugins die achter een group channel openen begrijp ik niet wat je daarmee bedoelt, ik neem aan dat je een effect bedoeld dat je in dat channel gebruikt en dat je die niet ziet omdat die achter het mixer paneel zit?
Ik kan dat in ieder geval niet reproduceren.
Kwa animatie staat iedereen hier nog wat te wachten als ze overgaan naar windows 8

, daar is werkelijk waar alles geanimeerd, ga maar eens eens een mailtje typen dan zie je de cursor langzaam en smooth scrollen naar de volgende letter of regel. Zelfde geldt voor IE op windows 8 ook alle controls allemaal voorzien van een animatie. Dus voor de mensen die zich ergeren aan animaties in controls is het aan te raden om niet te upgraden naar windows 8.
Ik vind overigens zelf dat de nieuwe methode van schermvullend werken in cubase 7 wel heel erg prettig werkt, je hoeft nu niet meer continu al die vensters opzij te schuiven als je even iets wilt aanpassen. Dat kan natuurlijk nog steeds (dus net zoals in 6.5) maar de nieuwe manier vind ik toch echt een hele verbetering (ook op een 24 inch touchscreen).