[Wannabe-dance]: C-Klein - Pour que je danse

C-Klein

(Edward)
Er is natuurlijk een goede reden waarom er zoveel dance-tracks op Synthforum worden gepost. Over die reden gaat mijn track/demo. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb geprobeerd ook een dance-plaatje te maken, maar het is waarschijnlijk wannabe-dance geworden.

Attachments

• C-Klein - Pour que je danse (2).mp3
    2,5 MB · Bekeken: 83
flink zware bass
zang is verrassend
mix verzupt een beetje in compressie
wel een kek arrangement
als je een midi en accapella hebt kan ik er wel wat mee.

Leuke track! Alleen opname kwaliteit vind ik niet helemaal.. Beetje werk misschien.

Idee/nummer vind ik echt wel gaaf :)

flink zware bass
zang is verrassend
mix verzupt een beetje in compressie
wel een kek arrangement
als je een midi en accapella hebt kan ik er wel wat mee.

Hoe arrogant kan je zijn...

Leuk nummer... een dansplaat vind ik het niet, wel een toffe pop plaat. De zang is cool, ben jij dat zelf? Catchy track...
Ik vind dat franstalige altijd leuk.. klinkt hip..

Hoe arrogant kan je zijn...
Misschien is die wel in voor een remix, weet jij veel?
heeft niks met arrogant te maken, vind het leuk genoeg om als TS dat ook vindt er wat werk in te steken. That's all.

Joh, ik bedoel er niet zo veel mee, ik geef alleen aan hoe je overkomt bij mij en misschien wel andere forumleden bij zo'n opmerking...

ja klinkt idd leuk. alleen zou persoonlijk wat meer met je sounds kloten. maar dat is persoonlijk

Wat een leuke reacties! Dank jullie wel. De zang heb ik overigens zelf voor mijn rekening genomen.

@Zoidsity:
Wat zou ik kunnen doen om de opnamekwaliteit te verbeteren?

:okdan:

Uhh,,.. nou komt m'n 1e opmerking misschien dom over, maar ik ben zelf (ook?) een leek in opname, en zeker mbt kwaliteit.. Heb zelf echt maar budget opname zooi, en doe maar een end op m'n gehoor :erm:

Ik denk dat als je wat gaat rommelen met compressor instellingen voor de stem en hier en daar de muziek, dat je al wat meer een geheel krijgt.
Op mijn budget speakertjes klinkt de muziek wat op de achtergrond en de stem (met n beetje weinig hoog en ietsje (te)veel mid) er echt boven op.

'k Vind de zang/het nummer echt wel leuk en aanstekelijk!

MOCHT je de zang+bpm nog meer willen delen, hou ik me aanbevolen :)
(en ja Pablo, ik weet het..ik moet voor jou ook nog steeds een remixje maken.. sorri.. :( )

De zang MOET er juist bovenop liggen...
ik ben het er wel mee eens dat de muziek wat ver in de achtergrond lijkt te klinken.
Maar dat is allemaal op te lossen d.m.v. wat goeie EQ/Compressie.

Echt leuk (happy) liedje.....

Back