Christmass remix

hij is zoe goed al af mensen asjeblieft ik verlang naar feedback want ik ben hard bezig met deze track geweest het is totaal iets anders van wat ik normaal maak of heb ik het verpest et die pitbull tyrack 8~ soryy

Attachments

• christmesssssss.mp3
    6,8 MB · Bekeken: 66
WOW!

sow hee, hier krijg ik nou echt jeuk van!
kerst, nsync én dj pitbull sound in één track, staat hij wel in de goede thread haha?

;)

enige kritiek die ik heb is dat het nogal dof klinkt.

c

Je mix is echt SLECHT, zit geen laag in lijkt wel opgenomen in een vissekom
het idee is best leuk, maar wat had je gerookt man!?!

Beste Sir D., ben het wel eens met Raphie, vind het idee best leuk, ik zou zeggen ga inderdaad eens verder zonder kerstsfeer, en ga vooral door !!!!! tot ie AF is.

W

Tsja, ik vind het maar niks. De housy stukjes zou je nog wel kunnen uitwerken tot een volwaardig nummer, maar de combi met die kerstongein klinkt niet echt natuurlijk, en smelt niet echt lekker samen met de rest.

najaaa dat be ik totaal niet met je eens dit is gewoon een dik dirty dutch ik weet dat het niet erg gewardeert word hier maar het ligt dnk ik ook ver van jouw muziek smaak af na het horen van jouw track
en ik vind dat eerlijk gezegd weer niks maar kan wel begrijpen dat andre het leuk vinden ik hou van veel leven in mijn track

Ik kan begrijpen dat je ook mijn track niet spannend vindt. Het probleem met jouw track is dat je een ideetje hebt en het dan niet uitwerkt + dat het niet zo veel uitmaakt, wat je doet, omdat je los van stijl voorkeur of muziekmaak je technische adviezen niet ter harte neemt. We zeggen nu al 3 maand dat je tracks klinken alsof je ze in een vissenkom mixed.

Dit kan 3 oorzaken hebben:
1. Je ruimte, je akoustiek is verre van ok
2. Je afluistering, monitoren of koptelefoon vertekenen extreem
3. Je hebt serieuze gehoorbeschadiging
4. Combinatie van 1,2 & 3

Je kan de meest fantastische ideeen hebben in je hoofd, maar als je deze niet kan omzetten in een fatsoenlijk stukje muziek dan zal je weinig feedback krijgen. Zie dit niet ls negatief, maar pak bovenstaande zaken aan en kom sterker terug. En dat staat los van wat ik wel of niet van feesttoeter en fietspomp house vind

eeey rfalphie gappie ik denk dat jij het een beetje hoog in je bol krijgt e=ff back to the bizz jouw muziek heeft totaal geen eigen karakter het is allemaal te gepoleist en ik neem advies zeker wel ten harte maar je moet begrijpen ik ben pas 3.5 maand bezig daarvoor kon ik geen nott spelen ik weet bijna zeker dat muziek van jouw toen je nog drie maanden bezig wa bij lange na niet zo goed is als wat ik maak want de muziek die je nu maakt is ongeveer gelijk waardig en mijne zelf beter op vele perspectiefen oke ik ben nog geen ster in het afmixen maar jij ook niet jij kan alles mooi en zoet laten klniken maar iets rauw maken of agresief of fgeef een sfeer aan de mix is voor jouw ook nog hoog gegrepen en trouwens als ik zou willen kan ik net zo afmixen als jouw maar ik experimenteer tenminste veel je kanzeggen wat je wil maar mijn track klinkt nu wel lekker dik mischien is dat mijn smaak wel iedereen kan een extje afsteellen dat het allemaal dun en mooi klinkt dat is kinderwerk maar er een eigen karakter aan geven is een stuk moeilijker en

Was nog zo'n beetje de enige die je nog commentaar gaf, zal me nu ook maar van commentaar onthouden dan.
Plaats lekker in stilte en blijf je afvragen waarom mensen, na een paar beleefdheids replies niet meer op je tracks reageren.......... Ik stop er geen moeite meer in i.i.g. :doei:

Laatst gewijzigd:
Back