Gewetensvraag oude apparatuur

Hmmm, ik denk niet dat het eenvoudig is om eea in een extern doosje te bouwen in de hoop dat het ook nog werkt wanneer het doosje wordt los gekoppeld. Als je met genormailseerde verbindingen wilt werken worden dat er een hoop en ook nog eens een aardige puzzel. Geen idee wat er voor genormaliseerde multiconnectoren zijn, ongetwijfeld geen enkele economisch aantrekkelijke.

Ik zou het spul gewoon netjes in het frontpaneel verwerken. Geen idee hoeveel je voor het ding betaald heb en of je er vreselijk op achteruit zou gaan (misschien wel vooruit?) mocht je weer gaan verkopen. Misschien houd je hem wel?

werk met bv een flatcable, die laat je van onder/achter naar boven gaan, in je zelfgebouwde 'programmer' met houten zijkantjes ;) die je on top plaatst. problem solved

werk met bv een flatcable, die laat je van onder/achter naar boven gaan, in je zelfgebouwde 'programmer' met houten zijkantjes ;) die je on top plaatst. problem solved

+1

En als je toch bezig bent maar gewoon gelijk trigger inputs maken :okdan:

25 euro en hij is bang dat eventuele kopers gaan afdingen!!!

lezen is ook een vak ;) ik heb helemaal niet gezegd dat ik m ga verkopen.. vroeg me alleen
af of mensen morele bezwaren hebben tegen modificeren van oude vintage instrumenten. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee, maar als het inhoud dat niemand interesse heeft in je spullen bij een verkoop is het wel iets om de gaten te houden.

25 euro is idd niet veel..

lezen is ook een vak ;) ik heb helemaal niet gezegd dat ik m ga verkopen.. vroeg me alleen
af of mensen morele bezwaren hebben tegen modificeren van oude vintage instrumenten. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee, maar als het inhoud dat niemand interesse heeft in je spullen bij een verkoop is het wel iets om de gaten te houden.

25 euro is idd niet veel..

Tja hoe je het doet en wat je doet is natuurlijk de vraag. Als het er afwijkend uit ziet op het frontpaneel vind ik het lelijk, als er een natuurlijk uitziende switch of in- of output aan de achterkant bij is gekomen maakt het mij echt niet uit. Zo werkt dat toch ook met een ingebouwde MIDIkit bij die peperdure Jupiter 8's?

Back