Gooi het ritme even door een (bij voorkeur EHX) phaser en je kan zelfs de J.M. Jarre toer op!![]()
jammer dat de gemiddelde bejaarde nu geen phaser had/heeft.. ik denk dat kerkmuziek dan een stuk beter te verdragen was.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gooi het ritme even door een (bij voorkeur EHX) phaser en je kan zelfs de J.M. Jarre toer op!![]()
jammer dat de gemiddelde bejaarde nu geen phaser had/heeft.. ik denk dat kerkmuziek dan een stuk beter te verdragen was.

Als ik naar dat plaatje kijk moet ik denken aan een Vox Jaguar orgel.
Zoekend op internet kwam ik deze advertentie tegen:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...2438-vox-gem-jaguar-vox-jaguar-the-doors.html
Zou deze Caravan van jou ook identiek aan een Vox jaguar orgel kunnen zijn?
werk met bv een flatcable, die laat je van onder/achter naar boven gaan, in je zelfgebouwde 'programmer' met houten zijkantjesdie je on top plaatst. problem solved
25 euro en hij is bang dat eventuele kopers gaan afdingen!!!
ik heb helemaal niet gezegd dat ik m ga verkopen.. vroeg me alleenZou het voor kopers een belemmering zijn?
Voor 25 euro kom je de Efteling niet in en wellicht biedt dit apparaat je meer plezier dan een dagje Efteling...
Ik zeg doen.
lezen is ook een vakik heb helemaal niet gezegd dat ik m ga verkopen.. vroeg me alleen
af of mensen morele bezwaren hebben tegen modificeren van oude vintage instrumenten. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee, maar als het inhoud dat niemand interesse heeft in je spullen bij een verkoop is het wel iets om de gaten te houden.
25 euro is idd niet veel..