Senso is boos!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door senso
Dus... tijd om een stapje hoger te schakelen:

AAN DE DIRECTIE VAN MARKTPLAATS.NL

Mijne Heren,

Niet tot mijn verbazing is er door Uw staf, ondanks herhaalde verzoeken, voor gekozen
mijn klacht en mijn verzoek tot rectificatie te ignoreren.
Inmiddels is de discussie betreffende de ronduit schandalige wijze waarop adverteerders
door Uw organisatie worden behandeld in volle gang op onderstaande site:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=15537

U kunt dit beschouwen als een eerste inleiding tot de "promotiecampagne" die erop
gericht is de door Uw organisatie gehanteerde werkwijze landelijke bekendheid te geven.

Senso

Drie keer raden wat het antwoord is
Senso, ik vind alles best, maar wij van het synthforum hebben hier niets mee te maken. Wij zijn alleen maar eventjes een (gratis) prikbord en verder niets...

Succes met je strijd.

Ben je nauw nog steeds boos?

Nee hoor, boos ben ik alang niet meer. Pisnijdig! :duivels:

Het wordt nu inderdaad tijd om de directie persoonlijk en officieel te "benaderen". :D
Maar ze kunnen nu in ieder geval niet meer zeggen dat ik ze geen kans heb gegeven om
de zaak "in der minne" te regelen.

Senso, ik vind alles best, maar wij van het synthforum hebben hier niets mee te
maken. Wij zijn alleen maar eventjes een (gratis) prikbord en verder niets...

Je hoeft je geen zorgen te maken dat ons geliefde Forum in de strijd verwikkeld wordt. ;)
Dit forum (en de andere openbare plaatsen waar Marktplaats onder de loupe genomen gaat
worden) hebben inderdaad alleen een prikbord funktie en zijn, zoals dat zo mooi heet,
"op geen enkele wijze verantwoordelijk voor meningen geuit in geplaatste berichten".
Het zou anders zijn als ik het Forum zou misbruiken om beledigende of onjuiste medelingen
te doen, maar ik weet wel beter! :D

Is het misschien niet slim om dit eens persoonlijk met die mensen te gaan regelen / vereffenen
in plaats van je op DIT forum druk gaan lopen maken over dingen waar het synthforum je niet bij kan helpen.
Desnoods schakel je zelf een advocaat in als het zo hoog zit. Op deze manier blijf je op dit soort figuren overkomen als dat kleine mannetje onderaan dat knalrood van woede is terwijl ze daarboven denken...val toch dood.......

Mzzll

C-Code

Je hoeft je geen zorgen te maken dat ons geliefde Forum in de strijd verwikkeld wordt. ;)
Dit forum (en de andere openbare plaatsen waar Marktplaats onder de loupe genomen gaat
worden) hebben inderdaad alleen een prikbord funktie en zijn, zoals dat zo mooi heet,
"op geen enkele wijze verantwoordelijk voor meningen geuit in geplaatste berichten".
Het zou anders zijn als ik het Forum zou misbruiken om beledigende of onjuiste medelingen
te doen, maar ik weet wel beter! :D
Weet ik ook, maar ik vond het wel net zo netjes om het eventjes te melden, voordat iedereen, alles zit aan te vallen via het forum, want daar......... daar heeft niemand niets aan! :D

zonder mij in een zijlingse discussie te willen gooien...
het is natuurlijk handig te weten wat je hebt aan ebay en marktplaats en dergelijke.
ik vel er geen oordeel over of dit hier moet uitgeklaard worden of niet.

ik hoop in ieder geval dat senso meer "concrete" stappen onderneemt en ons wel op de
hoogte houd... dat is wel iets wat informatief en interrsant kan zijn voor forum leden,
voor het geval we zelf zoiets tegenkomen...

en dan gaat het niet over wie wint of wie gelijk heeft, maar hoe pak je dat aan en
wat zijn mogelijke reacties/consequenties.

groetjes

cloudy

En we zijn een jaar verder.. :D

Senso hoe is het afgelopen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

gr
Arv-

Yep een jaar verder en die gasten van MP worden steeds irritanter ik wacht
alleen nog tot ze een Roland MT-32 ook meer waard vinden dan 200 Euro.
Maar het goede nieuws is dat het synthform steeds bekender wordt en er
veel heel veel leuke advertenties komen :)

Origineel geplaatst door Digimod
Maar het goede nieuws is dat het synthform steeds bekender wordt en er
veel heel veel leuke advertenties komen :)
Misschien moeten wij ook een euro gaan vragen.... GEINTJE! :) LOL

Gratis, anders missen we missen leuke aanbiedingen! :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Misschien moeten wij ook een euro gaan vragen.... GEINTJE! :) LOL

Gratis, anders missen we missen leuke aanbiedingen! :)

Ik weet iets beters: we vragen een euro voor elke moderatie die Matt en ik en de rest moeten uitvoeren op de marktplaats. nog veel lucratiever.... :D

:P

In tegenstelling tot hetgeen gebruikelijk is in ons democratisch rechtsbestel, gaat U er
vanuit dat een vermoeden toereikend is voor een schuldig verklaring, en dat het aan de
verdachte is om zijn onschuld te bewijzen.
Hoewel deze benadering reeds in eerste instantie mijn irritatie wekte, heb ik desalnietemin
op correcte wijze de door U gestelde vraag beantwoord, vergezeld door het door U gevraagde
"bewijs" in de vorm van een foto van de betreffende CD, in de hoop hiermede de kennelijk
bij U gerezen twijfel weg te nemen. (zie mijn laatste bericht hieronder)

Niettegenstaande het feit dat ik de door U gestelde vraag correct en naar mijn mening
afdoende heb beantwoord, volhardt U echter in Uw beschuldiging dat ik mij schuldig zou
maken aan strafbare feiten.

Hiermede is de kwestie van het wel of niet plaatsen van mijn advertentie volstrekt onbe-
langrijk geworden, aangezien het in dezen nu gaat om aantasting van mijn eerbaarheid, in
de vorm van het valselijk beschuldigen van een misdrijf. Confirmatie van deze conclusie
kunt U verkrijgen bij Uw juridische afdeling.

Ik kan U verzekeren dat een en ander door mij niet licht wordt opgevat, aangezien ik mij
aanzienlijke moeite heb getroost om op het internet een betrouwbare repuitatie op te bouwen,
onder anderen resulterend in een 100% positieve feedback op eBay.

Ik verzoek u dan ook om de door U geuite beschuldiging per ommegaande te herroepen.

Ik lees deze thread net pas, maar ik snap wel waarom marktplaats niet reageert op zijn mailtje als hierboven. Dat is toch een beetje lachwekkend.....

en toch valt er wat voor te zeggen dat je je, ook al is het middels een online aangelegenheid, aangetast voelt in je integriteit als je ten onrechte beschuldigd wordt van iets wat je niet hebt gedaan, zeker als je hard je best hebt gedaan een fatsoenlijke reputatie op te bouwen... ja toch?

Origineel geplaatst door Roel
en toch valt er wat voor te zeggen dat je je, ook al is het middels een online aangelegenheid, aangetast voelt in je integriteit als je ten onrechte beschuldigd wordt van iets wat je niet hebt gedaan, zeker als je hard je best hebt gedaan een fatsoenlijke reputatie op te bouwen... ja toch?

Senso heeft ook zeker een punt, alleen de manier waarop hij het aanpakt is niet zo denderend. Mailtjes sturen helpt geen donder en bellen doet ie niet. Tsja...wat wil je dan?

Origineel geplaatst door Roel
Maar je moet wel oppassen met internet.. Net als hier op het forum. Sommige gebruiken deze username op ons forum echt als een 1-op-1 relatie met hun echte leven, bijvoorbeeld een senso, een wout blommers, een roel, en vele andere en ikzelf ook. Andere mensen zien achter een internet nick een anonieme manier om gewoon te rellen. Om discussie uit te lokken, om er duidelijk anders mee om te gaan als buiten internet om ( ik wil 1 naam noemen, maar jullie weten allemaal welke irritante kwal ik bedoel, dus ik noem zijn naam niet )

Marktplaats kan zo 1-2-3 niet weten met wat voor type gebruiker ze te maken hebben. Dat mailtje van senso kan ook door een 12-jarige rebel, die normaal in chatrooms net doet alsof ie een gruwelijk lekker mokkel van 25 is met cup C, geschreven zijn die wil uitproberen met wat leugens plezier te maken.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Marktplaats kan zo 1-2-3 niet weten met wat voor type gebruiker ze te maken hebben. Dat mailtje van senso kan ook door een 12-jarige rebel, die normaal in chatrooms net doet alsof ie een gruwelijk lekker mokkel van 25 is met cup C, geschreven zijn die wil uitproberen met wat leugens plezier te maken.

Daar haal je meteen het moeilijke punt aan van het modereren op enige online gelegenheid denk ik. Vanaf afstand is het inderdaad moeilijk beoordelen met wie je te maken hebt, en voor de benadeelde gebruiker is het weer moeilijk om de beoordelende partij te overtuigen... lastig!

Wij hebben het misschien makkelijker als de mensen van marktplaats. Wij hebben een forum, dus wij weten meer van een gebruiker, kunnen meer achterhalen wat voor type het is door posts terug te lezen. Marktplaats heeft weinig informatie over zijn of haar gebruikers.

Een kracht van een goed forum is in mijn ogen ook een forum met mensen ipv veel leden als je begrijpt wat ik bedoel.

Een communitie gebaseerd op anonimiteit werkt alleen maar in een darkroom en aangezien we geen www.darkroomforum.nl zijn hebben wij daar niets aan.

Goede darkroom site: http://www.tonyblack.org/darkroom.html

Marktplaats ergernissen...

Marktplaats ergernissen...

Tja marktplaats word al vaker over geklaagd... Moet ook even ergens me gal spuien want vind dit gewoon belachelijk. Ik plaats een advertentie voor die S1000PB van mij, verwijderen ze die want die zou meer dan 200 euro waard zijn...
Dito voor mijn M160 mixer... Jezus echt word niet goed van dat stelletje lul de behangers wat daar zit... Als ik er geen 200 euro maar lager voor wil vangen dan moet ik dat toch zelf weten...

sorry dat ik hiermee het forum weer lastigval maar goed moest het ergens kwijt...

Bericht door een moderator:
Samengevoegd, 't was niet echt nodig daar een nieuwe thread voor te starten...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back