Wat een feest... dit was m'n eerste echte techno-feest, ben wel eens naar wat kleinere feestjes geweest waar ook techno gedraaid werd.... maar dit was werkelijk geweldig. Veertien uur is best lang, bij binnenkomst effe een rondje over het terrein gedaan en meteen bij de mainstage ff op de tribune gaan zitten en wat te drinken genomen. Verder hebben we met ons groepje gewoon lekker de hele middag rondgelopen van tent naar tent..
Mijn hoogtepunten:
De set van Jeff Mills... de andere helft van onze groep ging halverwege naar Marco Remus, maar ik vond Mills toch wel echt vet draaien, alleen beetje jammer van die rechter speakers... het was ook erg druk bij Mills trouwens, maarja.. had het niet anders kunnen verwachtten.
Marco Carola
Heb het helaas maar heel even mogen horen, deels omdat Jeff Mills zo lang door mocht gaan, maar Marco draaide lekker...
Chris Liebing
De stijl die Liebing draait mag ik zowieso wel, heerlijk setje dan ook... waardig afgesloten met Ping Pong Pineapple... alleen jammer dat het geluid erg zacht stond tijdens zijn set.
DJ Rush
Ik heb niet stil gestaan tijdens zijn set... man wat een engergie, wat een gebeuk in die tent, iedereen ging los. Weinig opbouw in z'n set eigenlijk in tegenstelling tot anderen, maar gewoon van begin tot einde gebeuk, afgewisseld door een paar leuke dingetjes... een of ander kinderliedje :confused: wat er tussendoor kwam, een vriend van me lag helemaal dubbel
Alles bij elkaar, echt een geweldige ervaring gehad, geweldig feest... goed verzorgt, binnenkomst en vertrek ging lekker soepel, goed geregeld met eten en drinken heerlijke line-up. Volgend jaar weer