Awakenings outdoor !!!

spriet2000

Ouwe rot
Zijn er lui naar Awakenings Outdoor geweest? Wat een topfeest. >:| Een betere afsluiter, Dave Clarke, Chris Liebing, RUSH kon ik niet bedenken. HOogte punten waren voor mij dus : Jeff Mills, Stacey Pullen, Dave Clarke, Chris Liebing & RUSH !!! TOPPERRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vond Steve Rachmad in de andere tent toch wat beter afsluiten, niet zo plat als rush zijn motto is een beetje hard harder hardst.........

Het vaagste vond ik legowelt, beetje optreden met de rug naar het publiek, heel bijzonder;{

Ik kwam niet meer bij van het lachen toen Jeff Mills op het eind van zijn wisselvallige set toch weer de hele zaal plat kreeg met enkel de 909 !

Wat ik superstorend vond in die tent was dat een van de speakers constant stond te blaffen.

Toen Pacou na Jeff Mills zijn liveset begon werd hij daarom terecht kwaad op een van de geluidsmannen.

Voor de rest was het een topdag ! Groter (en duurder !) hoeft een festival voor mij niet te zijn.

Rush vind ik wel plat ja, heb opzich niets tegen beuken maar een hele set door??? niet aan mij besteed maar daarom zijn er ook andere tenten......

en idd het geluid was dramatisch op sommige momenten voor de rest heb ik wel een topdag gehad, en je moet tenslotte toch wat te zeiken hebben.........

Awakenings was zeker weer een geslaagd feestje, alleen ik miste wel echt bijzondere, nieuwe of anderszins interessante of "andere" optredens die ik de vorige 2 edities van awake festival wel aan de orde waren. Denk aan Derrick May die rustig een jazzplaatje in zijn set mixt, of een Remy die een van de weinige nederlandse techno-dj's is met een Eigen Sound. Er waren natuurlijk ook hoogtepunten zoals Marco Carola, echt the man of the match en Alexander Kowalski's liveset klonk mij als engelengezang in den oren :engel: . Verder klonk Renato Cohen wel lekker, Jeff Mills leuk, maar met k*tgeluid, Pascal Feos vond ik erreg lekker beginnen maar zwak naarmate zijn set vorderde. Dave Clarke vond ik Technisch superieur maar ik kon niet helemaal IN zijn set komen, het bleef allemaal een beetje ... Plat. Nou tot zover mijn commentaar en tot volgend jaar!
GroetN MauriZe

Jeff Mills die Afrika Bambaata electro inmixed vind ik toch wel in het rijtje May-Jazzplaat thuishoren...;)

Helaas een beetje ziek, maar toch gegaan. Toch lekker kunnen knallen!
En de line-up voor de NDSM in oktober ziet er ook weer erg smakelijk uit!

:walker::walker::walker::walker:
:walker::walker::walker::walker::walker::walker:
:walker::walker::walker::walker::walker::walker: :dj:
:walker::walker::walker::walker::walker::walker:
:walker::walker::walker::walker::walker:

Wat een feest... dit was m'n eerste echte techno-feest, ben wel eens naar wat kleinere feestjes geweest waar ook techno gedraaid werd.... maar dit was werkelijk geweldig. Veertien uur is best lang, bij binnenkomst effe een rondje over het terrein gedaan en meteen bij de mainstage ff op de tribune gaan zitten en wat te drinken genomen. Verder hebben we met ons groepje gewoon lekker de hele middag rondgelopen van tent naar tent..

Mijn hoogtepunten:
De set van Jeff Mills... de andere helft van onze groep ging halverwege naar Marco Remus, maar ik vond Mills toch wel echt vet draaien, alleen beetje jammer van die rechter speakers... het was ook erg druk bij Mills trouwens, maarja.. had het niet anders kunnen verwachtten.

Marco Carola
Heb het helaas maar heel even mogen horen, deels omdat Jeff Mills zo lang door mocht gaan, maar Marco draaide lekker...

Chris Liebing
De stijl die Liebing draait mag ik zowieso wel, heerlijk setje dan ook... waardig afgesloten met Ping Pong Pineapple... alleen jammer dat het geluid erg zacht stond tijdens zijn set.

DJ Rush
Ik heb niet stil gestaan tijdens zijn set... man wat een engergie, wat een gebeuk in die tent, iedereen ging los. Weinig opbouw in z'n set eigenlijk in tegenstelling tot anderen, maar gewoon van begin tot einde gebeuk, afgewisseld door een paar leuke dingetjes... een of ander kinderliedje :confused: wat er tussendoor kwam, een vriend van me lag helemaal dubbel :)

Alles bij elkaar, echt een geweldige ervaring gehad, geweldig feest... goed verzorgt, binnenkomst en vertrek ging lekker soepel, goed geregeld met eten en drinken heerlijke line-up. Volgend jaar weer :)

Wie kent...

Wie kent...

Wie kent het nummer dat Adam Beyer aan het einde van z'n set draaiede toen de lasers over het veld knalden en het vuurwerk afging. Welk nummer? Dat vrij minimalistische nummer mat basdrum en scherpe monotone bas. Ineens knalt de bas een paar tonen omhoog en komt dan weer rustig tussen de basdrum inliggen. Beter dan dit kan ik het niet omschrijven. Het is een geweldig dreigend donker nummer... wie o wie kent het?

JJ

Trein en kots

Trein en kots

Ik ben er niet geweest maar heb wel het resultaat in de trein van Amsterdam naar Ede gezien. Die zat onder de kots.

Re: Trein en kots

Re: Trein en kots

Origineel geplaatst door Exzit
Ik ben er niet geweest maar heb wel het resultaat in de trein van Amsterdam naar Ede gezien. Die zat onder de kots.

Sensation White!

:D

dat nummer heet als het goed is:
DK - Murder was the bass ( DK08 )

weinig boeiends verder, maar werkte wel...8o)

He Barn, ben het nummer al aan het downloaden. Ben heel heel erg benieuwd. Heb lange tijd niet zo'n goed nummer gehoord.

Thanx
JJ

Re: Re: Trein en kots

Origineel geplaatst door barn

Sjesus barn wat een goed nummer. Je hebt mijn dag gemaakt. Ik heb kippevel. Wat een nummer.

Thanx man

JJ

Origineel geplaatst door barn
Sensation White!

:D

weinig boeiends verder, maar werkte wel...8o)

Ze hadden het over awakenings en niet die white party. Ze waren ook niet in het wit.

Back