Awakenings outdoor !!!

roeit en boeit..

roeit en boeit..

De Voorman kwam binnen bij Jeff Mills...wat een idote kwestie om stacey Pullen en sjaak de molenaar tegelijk te laten draaien...De Voormans liefde voor amerikaanse(lees niet platgeneukte uit een computer, maar uit synths en drummachines techno)techno wordt daarme niet echt voor een keuze gestelt...het was kiezen of delen...dus delen...dit was een eenvoudige keuze.
Daar jeff mills de slechtste set ooit had neergezet> tot 1530 boeiend toen kwam een muzikale inzinking en de kicks met marginale attack en sub onder de kicks deden de rechter en later ook de linker speaker fohnen...beginners foutje van mills....het te hard zetten van je geluidssysteem...iedere dj moet af en toe zijn monitoren uitdraaien om je sound in de zal te checken en vooral ook even stiekum te genieten btw. Kraak kraak kraak. The bells gehoord(gaaaap). Op slappe clubtechno over en ik was het toen al helemaal kwijt; net als een man of 500 a 1000 waar de zaal al minder mee gevuld was...En toen yoyo get funky! Ik dacht wat is dit en jawel hiphop/electro stokoude shit uit de 80's...leuk als je dave clarke heet en gaatscratchen jogglen etc...maar jezus wat suf...mijn favoriete dj liet het zwaar afweten in de witte tent(doe mij maar donker).
dus naar stacey voor een 30 min...en die had ik meer van mijn tijd gegund...
Marco C deed het standaard beukwerk alhoewel ik een compliment mag maken naar zijn mixwerk...
lady ladida(geen aida gelukkigh) draaide goed en dat is verassend: de meeste mooie vrouwelijke dj's kunnen niet mixen...of tergend langzaam...(monica kruse, Gayle san en isis destijds) en deze kon het wel en lekker ook ...vond haar set dansbaarderd dan die van Marco...
Even uitgesufd naast het boem klap optreden van alter ego. heb d clark horen rossen op een gezellige overvolle zaal(was veel drukker dan bij mills) en gedineerd bij pascal feos...voor mij de meest muzikale set van de dag in al haar prspectieven...
afsluiter was voor mij steve rachmad...dacht eerst dat ik bij rush binnenliep zo draaide die en hij was weergaloos diep en hard...zo vaak als hij mij teleurstelt(awakenings na chris liebing in rotterdam waar hij letterlijk draai les kreeg van... en debacles op dace valley) zo goed was hij hier en 12042001 in gent voor jeff mills...diep de tunnel in met full throttle...

topdag gehad,hollands weer helaas.

we hebben enorme water schaartste in NL>>>gratis toiletten en 4 euro voor een halve lier drinkwaterwater bij de bar...goed zo rocco roep het maar: ik ben underground...(voor den oud hollandschen onder onsch: dat was plus minus negen hollandse florijnen zonder inflatie correctie...voor water> waar wij heel veel van hebben in NEDERland

Wat leuk hoe gigantisch meningen kunnen verschillen... :D

Rachmad stelt mij nooit teleur of hij nou hard,zacht of houseclassics draait het is altijd diep!

genoeg reclame gemaakt over en uit..........................

Origineel geplaatst door barn
Wat leuk hoe gigantisch meningen kunnen verschillen... :D

Idd... en das maar goed ook :)

Origineel geplaatst door jerzz
De livesets van awake zijn al te beluisteren... (heb de rips al :) ) iig ellen alien, rachmad en de hacker...

jerzz

Zijn ze alleen in deze matige kwaliteit beschikbaar?

JJ

Ja ik ben er ook geweest, voor mij was de verassing Pacou, die voor een vrij lege zaal stond maar iedereen wist op te zwepen die aanwezig was! Rachmad was inderdaad geweldig al had ik hem nooit moeten verlaten voor de officiele afsluiter Adam Beyer, wat draaide die (vooral in het begin) beroerd zeg. Dus toen maar weer terug...

Weet iemand hoe de laatste plaat van Rachmad heet? Hij mixte die niet in maar als toegift...

Verder ben ik het grootste deel van de dag in de electro tent geweest, geluid in de TFS02 slecht? Dan moest je maareens bij de electro tent luisteren terwijl Ellen Alien draaide, toen ik van buiten haar set aanhoorde dacht ik dat ze een of ander vaag popcorn plaatje speelde, toen ik binnenkwam merkte ik dat het geen popcorn geluidje was, maar een opgeblazen speaker of 2, want het popcorn geluid bleef de halve set zo'n beetje.

Verder Kid Goesting gezien (ontzettend aardige kerel!), Legowelt voor zover ik weet (was hij degene die zo nu en dan een plaat draaide in combinatie met een stuk live?), en die viel me wat tegen. De mannen van de dag waren naar mijn mening Pacou en Rachmad, en uiteraard een wat zwakkere Mills die mij toch nooit meer kan teleurstellen.

laatste plaat was:

dreg - glow in the dark

label : contact 007

van steve rachmad zelf, vette plaat!

ik vond alleen pacou opvallende shit draaien, Jeff draaide zoals die altijd draait en RUSH, LIEBING vond ik echt zwaar tegenvallen, al was RUSH een van de weinigen die tenminste niet als een mietje stond te draaien. Net als Stepahn de Wit, die winde er ook geen doekjes omheen.

Sfeer was beetje behouden, vorig jaar vond ik iets leuker, ga volgend jaar niet meer.

Alexander Kowalizki z'n datje klonk ook weer erg ok.

Back