All to Myself

Ik vind het een ontzettend mooie track! Deze raakt mij... Je stem vind ik ook erg mooi, beetje coaching voor de puntjes op de i misschien? Tot 2:03 neemt ie me helemaal in beslag. Daarna, vanaf de solo, wordt het anders (maar dat wist je al, want het is jouw track :)).

Ik denk dat je je stem iets anders kunt mixen, iets minder laag-mid. De drums lijken wat ver weg te liggen, die mogen best wat prominenter. Maar alles bij elkaar een prachtige track. Heel knap hoe je alle elementen zo mooi met elkaar weet te combineren. :okdan:

Staat bij mijn favourites.

Heel erg boeiende en pakkende track, mooi arrangement, heel mooie zang. Zoals van Lansberg zegt, een favourite.

Hier mijn puntjes van technische kritiek:
- Het kickdrum patroon is te dominant. Kan gewoon op de 1, en een double op de 3.
- De basgitaar staat ietsje te hard, en speelt veel noten. Misschien meer "op" de kickdrums leggen?
- Hij mag idd iets "bruter" gemixt, meer cutting met de EQ's.
- De strijkersound op 2:33 vind ik minder mooi, de noten zijn goed

Mooi, beetje george benson opening, Vind de tekst mooi, de alllll een beetje te zeurderig naar mijn smaak, de track lijkt te clippen, of probleempje met zero crossings op samples, op 1.31 hoor je duidelijk statische spetters. verder MOOI

over de mix
- iets te blikkerig in de percussie
- leadgitaar beetje hard in de mix
- gedubbelde stem is erg mooi
- synthlijntje erachter (arpje) mag wel iets harder feller met en delay)
en de rockgitaar op +4min mag wel iets voller

Maar overall fantastische track, ik zou werken aan de warmte v/d de mix
En, maar dat is persoonlijke smaak, Er is een dunne scheidslijn tussen melancholie en gezeur. Je stem is op het randje van melancholie ;)
de melancholie is mooi, maar zorg niet dat mensen na 2 keer gaan denken, nu weet ik het wel, heel zielig, maar ff ophouden met je gejank :D

Dank, dank heren voor jullie complimenten en praktische tips voor de mix!!
Of het melancholie of gezeur is laat ik graag aan ieders smaak over ;) Meer zit er iig wat mijn zang betreft niet in, haha. Ik vond het zelf wel leuk om eens een ECHT liefdesliedje te zingen. En dat wordt, als je niet geheel in de stemming bent, al snel 'corny' zoals onze Wester buren dat zeggen...

Mooie track hoor, goed gedaan..

de drums zou ik ook wat anders mixen.. ze zijn nu wat dun, ver weg en er zit relatief gezien veel mid/hoog in (en weinig body dus)

Verder goed werk! Depeche mode op een regenachtige zondagmiddag

Back