Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De didgeridoo, de fluit en vooral het lijntje dat op 05:00 begint is erg lekker. De rest heeft teveel een ADHD-gehalte voor mij.
Een onprettig ADHD-gehalte op meerdere tijdstippen in de track. Jouw tracks hebben namelijk vaak een prettig, bruisend ADHD-gehalte.Dat adhd gehalte, doel je denk ik vooral mee op de climax tegen het einde?
Een onprettig ADHD-gehalte op meerdere tijdstippen in de track. Jouw tracks hebben namelijk vaak een prettig, bruisend ADHD-gehalte.

Doet mij denken aan een kermis tijdens een zombie apocalypse
Ik vind het een toffe track, ik heb speciaal de headphone maar effe opgezet want Dozart tracks dat zijn vaak van die muzikale fruitmanden full of surprises en in deze gebeurt ook weer het nodige.
Nog een paar vraagjes over de receptuur van het gerecht; ergens nog in het begin en aan het einde hoor ik een soort vogel oid (vanaf 0.50) is dat een sample die je gebruikt?
En de bell en glassy sounds die ik hoor heb je die met Collision gemaakt en hoe want in het begin gaat het rustig en dan speel je het makkelijk in maar later gaat het in de bekende sneltreinvaart en dan wordt het anders, teken je dat op de pianoroll of zo?

Aan het begin hoor je ze al, een soort modal synthese.Die bell en glassy sounds, waar in de track ergens?
Oh die bedoel je? Dat is een kalimbaAan het begin hoor je ze al, een soort modal synthese.
En nog maar even de vraag; speel je alles in als de track op zo'n sneltreinvaart gaat of teken je ook in op de pianoroll?
Of je kan eventjes Ableton op half bpm zetten natuurlijk, da's ook handig natuurlijk.
Uit Omnisphere... Aan het begin hoor je ze al, een soort modal synthese.
En nog maar even de vraag; speel je alles in als de track op zo'n sneltreinvaart gaat of teken je ook in op de pianoroll?
Of je kan eventjes Ableton op half bpm zetten natuurlijk, da's ook handig natuurlijk.
Weet ik niet.Oké.... en hoe moet ik dat interpreteren?
Haha oke. Soms roept muziek rare beelden in je hoofd op hè? Ook wel weer leukWeet ik niet.
Het is wat in mij opkwam tijdens luisteren
Het is allemaal een beetje chaotisch maar daar is opzich niets mis mee.
Er was een zombie shooter spelletje op de ps3 (Dead Nation) waar ook een stukje op de kermis was en daar hoorde je ook zo'n soort muziekje

Thanks trouwens man! Nice to hear that.Sow, super gemaakt Dozart. Lekkere onwerkelijke alien ritme/feel![]()

Dat oplopende geluide rond 3.03 zou ik langer door laten gaan om meer spanning op te bouwen.