metatron Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb Lid sinds 25 juli 2002 Berichten 4.971 Locatie Alto Paraiso, Brazil 19 augustus 2025 #21 Graag gedaan! Ik vind het mooi dat je de feedback van iedereen meeneemt en zo je track verder ophoog trekt. Dat is de beste manier om te groeien.
Graag gedaan! Ik vind het mooi dat je de feedback van iedereen meeneemt en zo je track verder ophoog trekt. Dat is de beste manier om te groeien.
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 19 augustus 2025 #22 F$ùcking A !
Dozart Ouwe rot Lid sinds 27 juli 2011 Berichten 1.917 Locatie GB 19 augustus 2025 #23 metatron schreef: Graag gedaan! Ik vind het mooi dat je de feedback van iedereen meeneemt en zo je track verder ophoog trekt. Dat is de beste manier om te groeien. Zie meer... Thanks! Ja ik vind ook dat je muziek niet alleen moet posten voor bevestiging of een aai over je bol. Schiet je niks mee op.
metatron schreef: Graag gedaan! Ik vind het mooi dat je de feedback van iedereen meeneemt en zo je track verder ophoog trekt. Dat is de beste manier om te groeien. Zie meer... Thanks! Ja ik vind ook dat je muziek niet alleen moet posten voor bevestiging of een aai over je bol. Schiet je niks mee op.
Dozart Ouwe rot Lid sinds 27 juli 2011 Berichten 1.917 Locatie GB 24 augustus 2025 #24 Heb 'm nu ook gemasterd in Ozone11 met goeie referentietrack (ich bin ein amateur uiteraard). e-Gloomy-nations schreef: F$ùcking A ! Zie meer... Hé, dit is toch geen gecodeerde taal voor: 'Fucking, sucking - intended 4 $$$ door AI (!=I) gemaakte poep' hoop ik ??? Laatst gewijzigd: 24 augustus 2025
Heb 'm nu ook gemasterd in Ozone11 met goeie referentietrack (ich bin ein amateur uiteraard). e-Gloomy-nations schreef: F$ùcking A ! Zie meer... Hé, dit is toch geen gecodeerde taal voor: 'Fucking, sucking - intended 4 $$$ door AI (!=I) gemaakte poep' hoop ik ???
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 24 augustus 2025 #25 nee hoor, gewoon een A'tje dan, beste van de klas
Dozart Ouwe rot Lid sinds 27 juli 2011 Berichten 1.917 Locatie GB 25 augustus 2025 #26 e-Gloomy-nations schreef: nee hoor, gewoon een A'tje dan, beste van de klas Zie meer...