Nieuwe electro track: Voyage

ElektracidZ

Ouwe rot
Ik ben met nieuwe tracks bezig voor een volgend album, hier alvast een die af is: Voyage.

https://soundcloud.com/canvax/voyage

Het sfeertje en de sounds bevallen me wel, maar de mix is niet echt jofel. De kick klinkt nogal plastic en de pads worden vreemd weggedrukt (door compressie of limiting?). De percussie kan ook nog wel wat uitgebreid worden.

kinkt best goed. niet heeel spannend een ook een beetje statische.

Zoals eerder aangegeven, sidechaining op de pads is (te) duidelijk te horen. Drums kunnen bijvoorbeeld beter: noisy snare is op zich fijn, maar ligt sonisch niet goed. De kick kan je imho beter helemaal herzien. Verder past je titel inderdaad uitstekend bij de stijl van je track.

dank jullie wel voor het luisteren en de comments. De sidechaining is inderdaad net wat te veel te horen nu ik er weer naar luister, dus dat ga ik maar eens aanpassen. De muziekstijl die ik maak, daar gebeurt niet zo heel veel in (is misschien spaarzaam te noemen), geen grote breaks/veranderingen, maar kleine afwisselingen: zo vind ik het goed/lekker. Wat betreft de kick, die klinkt inderdaad plastic, maar dat was ook de bedoeling.

Back