novation remote25 vraag.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
ik heb een probleem en kan het niet vinden, misschien dat iemand hier me kan helpen.

ik heb een remote25 van novation, wereld ding alleen heb ik het volgende probleem.
als ik bijvoorbeeld via die remote, contollers op m'n virus verander(je zie die ook in de virus veranderen)dan doe ik dat ook daadwerkelijk in de virus. als ik dan het geweenste restultaat heb, safe ik hem en en dan is het goed.

nou doet hij dat bij m'n jomox airbase99 en mijn studio electronics ATC-1 niet. je hoort wel dat hij reageert op de remote maar je ziet het niet, en als je dan je geluid gemaakt hebt en hem safed neemt hij niet die waardes die ik gemaakt hebt maar gewoon de begin waarde's waarmee ik begon.

ik heb juist die controller gekocht voor dat soort apparaten om gewoon lekker alles on een schuifje of potmeter te hebben.

heeft iemand hier ervaring mee of het een instelling is of dat het gwoon niet kan met die jomox of atc-1. maar als ik logisch nadenk moet het toch kunnen wat herkent de controllers wel, want dat hoor je en staat in de handleiding.

misschien zie ik wat over het hoofd:stupid :geslaagd:

Bij de ATC ligt het aan het OS. bij de oudere OSen slaat hij de veranderde instellingen wel op.

Craz heeft hiervoor al eens gemaild met SE maar geloof ik nog niet een echt antwoord ontvangen

Bij mijn MicroQ is het weer een ander verhaal want daar zie je niet de parameters veranderen in de hardwareunit terwijl je het wel hoort en hier kan je het weer wel opslaan

ATC en Controllers

ATC en Controllers

Je kunt de ATC-1 vanaf OS versie 2 niet meer programmeren via midi-controllers. Hoe jammer dat ook is.. er is niets aan te doen.

Het schijnt via patch 509 (vraag me niet waarom) als buffer.. en sysex-data als controllers wél te kunnen (zo is de sounddiver implementatie ook geregeld bij de ATC).

Back