Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ik was blijkbaar wel nuchter genoeg om mijn muis vast te houden! :-PStop met die drugs!![]()
Ondanks dat de mix me best meeviel, heb ik nog wat schoonheidsfoutjes weggewerkt..En om een of andere reden doet het mij op simcity 4 denken
Zou het nieuws niet wat vrolijker zijn na zo'n leadertje?Behalve dat het een raar nieuwsleadertje is kan ik er wel wat mee.

Ik werd niet echt vrolijk... :S
Het moest een heel luchtig deuntje worden...maarja, alles dunnetjes, voorzichtig, verlegen.
Zucht... en @#&%$!! Waar is mijn goede humeur opeens?
Het is inderdaad een vreselijk deuntje!!!
En die blazers klinken nergens naar, maar ik heb ff geen andere vst...
Wat een waardeloze hobby is dit eigenlijk! :S
1. t/m 3. Niet mee eens1) Als je zelf niet weet
2) Mee eens
3) Niet mee eens, gewoon doorgaan, creativiteit kent geen grenzen en je kunt het.![]()

Ja, ik was toch ergens een vakantietopic begonnen?Succes Scep. groet, CoA.
) maar vooral als je jezelf tevreden bent is het belangrijkste. Bijna alles is al gedaan in de muziekwereld, re-creer wat je leuk vindt.Whahaha, lees ik in een andere topic dat je zelf zonder inspiratie zit?Lieve Scepticist;
Wat Child-of-arT zegt, werkt soms heel goed. Maar je moet niet te veel laten beïnvloeden door onze meningen, doe je ding. We geven alleen maar tips (of afkeuring whahha...) maar vooral als je jezelf tevreden bent is het belangrijkste. Bijna alles is al gedaan in de muziekwereld, re-creer wat je leuk vindt.
Heb ik al een paar keer gedaan. En dat beviel prima..Een tip die ik toen kreeg paas ik nu even door naar jou, het kan heel erg helpen om een maand lang geen apparaat meer aan te raken en helemaal geen muziek te maken, maar wel ideen/inspiratie op te schrijven.
Whahaha, lees ik in een andere topic dat je zelf zonder inspiratie zit?
En dan mij afkatten? :-P
Ik ben er van overtuigd dat lang niet alles in de muziek is gedaan..
Maar ik had bij dit muziekje niet de behoefte orgineel te zijn.
Heb ik al een paar keer gedaan. En dat beviel prima..
Maar soms heb ik gewoon iets in mijn hoofd wat eruit moet.
En muziekjesmaken is dan een prettige uitlaatklep.