Vakantiedeuntje in progress

Ja, ondanks alle kritiek toch maar weer 'n update. Ik heb nog vakantie! :-)

https://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-39-under

Een mooie jaarwisseling gewenst! :W

Hey Scep, ik vind het heel mooi wat je flikt op 2 minuten! Maar wat je 33 seconden later doet kan gewoon niet, heel vreemd wat je daar inzet.

Pak nou eens die 33 seconden. Alles wat je daar doet klopt als een huis en klinkt werkelijk niet verkeerd. Pak nou alle geluiden die je gebruikt in die 33 seconden als basis, en maak daar een nummertje van van ongeveer anderhalve minuut tot twee minuten. Ik ben dan heel benieuwd naar je (nieuwe) opbouw/track.

Hey Scep, ik vind het heel mooi wat je flikt op 2 minuten! Maar wat je 33 seconden later doet kan gewoon niet, heel vreemd wat je daar inzet
Toch kan het volgens mij net! :-P Ik vind het ook wel leuk dat het soms een beetje wringt, zolang het maar niet vals is. Wel zijn de "blazers" wat ingeblikterig.. In feite is de track al een uitwerking van de basis rond 2.00... Dat moment heb ik even ingelast om bij te komen... :-)

Laatst gewijzigd:
Toch is het vals Scep. Met wringende tonen is niks mis mee, dat maakt muziek alleen maar levendiger. Je had het over bijkomen op dat moment, waarom laat je het weer opkomen?

Toch is het vals Scep. Met wringende tonen is niks mis mee, dat maakt muziek alleen maar levendiger. Je had het over bijkomen op dat moment, waarom laat je het weer opkomen?
Ik laat het speciaal weer opkomen, voor de luisteraars die het deuntje leuk vinden.. :-P

Grappig dat ik twee loopjes terug het zelf vals vond klinken, maar de luisteraar vond dat niet.
Nu vind ik het zelf niet vals klinken en nu vindt de luisteraar van wel! :S

Ja, ik vind je muziek best leuk over het algemeen, zelfs dunnetjes, voorzichtig, verlegen blah blah, maar de valse stabs zijn storend.

Als deze wav loops zijn kun je die gewoon transponeren. Het is veel werk ik weet het maar je kunt het op dit manier oplossen. Welk DAW heb je gebruikt? Ik wil graag best helpen (instructies geven, etc)

maar de valse stabs zijn storend.
Ok, maar waar zitten dan de valse stabs? Ik hoor het niet... :S
En heb er net speciaal op zitten letten...

Ik werk trouwens nooit met voorgebakken loops!
Programmeer alles zelf.

Zelf vind ik de snare fills soms nog wat rommelig klinken...

Laatst gewijzigd:
Dit is de laatste update, m'n vakantie is voorbij! :-(

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-39-under

Is ie al minder vals? :S

Back