Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[http://www.oneshotsamples.com/ < veeeel samples.

.
Origineel geplaatst door bazziman
Jep...das een hele goede...en moet je eens kijken welke nederlander daar een top-leverancier is...
serieus, ik geloof niet dat de topicstarter serieus naar samples heeft gezocht, ik sluit me echt aan bij de reactie van slipperman. Mensen zijn zelfs te lui om fatsoenlijk te googlen...kom op zo moeilijk is dat nu ook weer niet. (En aan het taalgebruik en de verwarde beziging van terminologie te zien gaat het hier inderdaad om een kiddie, niveautje plugins van kazaa tracken, refills d/l, in reason proppen en zich dan nog afvragen waarom het niets wordt.)
Meestal heb ik geen zin om dan 'effe' een paar sites te passen...En als dat soort mensen het over 'respect' gaan hebben dan lust ik er ook nog wel een paar.
![]()
[offtopic]Origineel geplaatst door bazziman
Jep...das een hele goede...en moet je eens kijken welke nederlander daar een top-leverancier is...
serieus, ik geloof niet dat de topicstarter serieus naar samples heeft gezocht, ik sluit me echt aan bij de reactie van slipperman. Mensen zijn zelfs te lui om fatsoenlijk te googlen...kom op zo moeilijk is dat nu ook weer niet. (En aan het taalgebruik en de verwarde beziging van terminologie te zien gaat het hier inderdaad om een kiddie, niveautje plugins van kazaa tracken, refills d/l, in reason proppen en zich dan nog afvragen waarom het niets wordt.)
Meestal heb ik geen zin om dan 'effe' een paar sites te passen...En als dat soort mensen het over 'respect' gaan hebben dan lust ik er ook nog wel een paar.
![]()
Bazzi wat ben je toch slim en wijs 
(geeft allemaal niet dat niet) maar het is dus de manier waarop. En dan is er nog op dit forum zelf de knop ZOEKEN die mooi met rood staat aangegeven. Waarmee je het hele forum afzoekt. Hier ik kijk toevallig even in het sample exchange forum en zie gelijk al post met enorm aantal links. Die had je ook makkelijk kuinnen vinden. Even in dat forum kijken en je wist het.
>
>
ik heb respect voor jullie allemaal dat jullie zo intensief bezig zijn met muziek