Waar haal ik mijn samples vandaan??help me!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Respect? Hoezo? Mijnheer wil 'effe' wat 'vette samples'... Dat anderen daar veel werk in gestopt hebben doet er niet toe? Daar moet je ook 'respect' voor hebben toch?
Maarre...
Heb nog wel wat voor je hoor... ouwe future music sample CD's ofzo. Ben ik eindelijk van die zooi af.
Ben de kwaadste niet. Geef effe je post-adres dan stuur ik het gratis en voor niks op.
Maar mijn advies blijft: maak je eigen samples. Niemand zit te wachten op de zoveelste sample-remix van overbekende loops en hits.
Toch?

Ik heb zo'n vermeoede dat de topic-starter nog nooit van synthese heeft gehoord. En dus waarschijnlijk niet weet wat het verschil is tussen een keyboard en een synthesizer.

Heel simpel gezegt: met een synthesizer kan je geluiden helemaal zelf maken door aan knopjes te draaien. De meeste forumleden maken hier gebruik van. Er zijn ook softwarematige synthesizers. Bijvoorbeeld pro53 van Native Intruments.

Downlaod eens een demo en ga gewoon eens aan de knopjes draaien. Dan kom je er vanzelf achter dat er meer bestaat dan samples.

Jep...das een hele goede...en moet je eens kijken welke nederlander daar een top-leverancier is...

serieus, ik geloof niet dat de topicstarter serieus naar samples heeft gezocht, ik sluit me echt aan bij de reactie van slipperman. Mensen zijn zelfs te lui om fatsoenlijk te googlen...kom op zo moeilijk is dat nu ook weer niet. (En aan het taalgebruik en de verwarde beziging van terminologie te zien gaat het hier inderdaad om een kiddie, niveautje plugins van kazaa tracken, refills d/l, in reason proppen en zich dan nog afvragen waarom het niets wordt.)

Meestal heb ik geen zin om dan 'effe' een paar sites te passen...En als dat soort mensen het over 'respect' gaan hebben dan lust ik er ook nog wel een paar.

:Z

1 google search gedaan op drumloop samples, je krijgt me een berg linkjes. Zoekt en gij zult vinden!!!

:frons:

[friendly-mode] Goed, ik gelooof dat de heer Funkindo het inmiddels wel weet.. Dus zullen we nu met z'n allen hem eens gewoon normaal helpen i.p.v. af te zeiken ??!!
Strax voelt ie zich hier niet (meer) thuis, en dat kan & mag de bedoeling toch niet zijn?! [/friendly-mode]

Even wat vette samples is dr inderdaad niet bij helaas, een sample bibliotheek bouw je met pijn en moeite op.
Ik ben ook al jaaaren aan het verzamelen.
Maar in ieder geval, check de links es die wat van de semi-aardige lui hebben gepost ;).

Ow, en maak je niet druk om de 'semi arrogante' lui.
Blaffende honden bijten niet. Ze rijden hooguit op je been.

-C-

Hehe wat zijn we toch weer lekker vriendelijk :Z
Dat er hier mensen zijn die het allemaal zo goed weten is onderhand wel bekend! (Tja sorry hoor)

Maar in elk geval met Google kom je idd al een eind wat betreft samples en of ze VET zijn moet je altijd zelf nog bepalen
wat misschien ook een idee is is om misschien de Aodix (Modtracker) te DL die heeft VST ondersteuning en is gratis kijk dan ook voor een Gratis Audio Editor en wat Gratis VSTi's and Off You Go maak je die samples toch lekker zelf!!
Hier een aantal links met betrekking tot GRATIS Samplesite's ,VST Effecten en Instrumenten :D

http://www.kvr-vst.com (bijna al het nieuws over VSTi's)
http://www.digitalfishphones.com/ (Leuke compressor's)
http://www.databaseaudio.co.uk/ (alweer VSTi's en Effecten)

En voor Samplesite's ga ik geen hele lijst posten omdat die ondertussen door sommige al zijn aangeboden heb alleen nog een site waar je van alles kunt vinden en dat is http://www.synthzone.com

*TIP* Gebruik eerst altijd de zoekfunctie op dit forum voorkom je een hoop narige berichten mee en is wel zo makkelijk*
******* Zoekt en gij zult vinden ********

Origineel geplaatst door bazziman
Jep...das een hele goede...en moet je eens kijken welke nederlander daar een top-leverancier is...

serieus, ik geloof niet dat de topicstarter serieus naar samples heeft gezocht, ik sluit me echt aan bij de reactie van slipperman. Mensen zijn zelfs te lui om fatsoenlijk te googlen...kom op zo moeilijk is dat nu ook weer niet. (En aan het taalgebruik en de verwarde beziging van terminologie te zien gaat het hier inderdaad om een kiddie, niveautje plugins van kazaa tracken, refills d/l, in reason proppen en zich dan nog afvragen waarom het niets wordt.)

Meestal heb ik geen zin om dan 'effe' een paar sites te passen...En als dat soort mensen het over 'respect' gaan hebben dan lust ik er ook nog wel een paar.

Bazziman ik vindt je oppervlakkig, je moet niet mensen alleen op hun taalgebruik beoordelen ik kan ook wel de grote meneer uithangen zoals jou, maar ik blijf gewoon simpel en ik doe me niet beter voor dan dat ik ben zoals sommige mensen. Kijk als je goed kan producen pet af voor jou, ga alleen niet zo raar doen als andere mensen GEWOON om wat hulp vragen om een leuke track te produceren. En dat je er zon probleem van maakt dat ik zeg FF daar kan ik nog steeds niet bij, maar goed waarschijnlijk neem je toch niets van me aan omdat je je te goed voelt voor mij. Of je bent te koppig goed ik waardeer jullie reacties zeer en bedankt voor de hulp

Origineel geplaatst door bazziman

[offtopic]

:D Bazzi wat ben je toch slim en wijs :duivels:

Hoi Funkindo,

als je eens vertelt welke muziek je wil maken, en wat je al aan soft/hardware hebt kunnen we je gerichter op weg helpen.

Musicmaker(tm) is trouwens nog niet eens zo'n slecht idee , voor een paar euro te koop en vol samples.(loops ed.)

Vins.

hey vinsound, ik heb musicmaker geprobeert hoor daar niet van maar ik von het allemaal zo gelimiteerd, ik gebruik nu fruityloops en dat vind ik op zich wel een redelijk mooi programma, reason is niet aan mij besteed. ik zoek dus samples of programma's die samples kunnen maken zodat ik ze kan inpassen in fruityloops. ik wil een beetje pompende techno maken, muziek waarop je zwaar kan los gaan. Funky of Latin house is ook te gek en garage zou ik ook wel willen produceren, tenks voor je reactie

nee maar kijk waar we op doelen is niet dat je hulp vraagt. Tuurlijk mag dat daar is dit mooie forum voor. Maar wat het is je komt gelijk al hier, stelt je niet eens voor in de welkoms fora die er zijn en vraagt maar gelijk naar samples. En je beweert gezocht te hebben enzo nah ik kan ze zo vinden. Kan aan mij liggen dat ik er goed in ben maar kan dus ook aan jou liggen dat je dus of niet echt goed heb gezocht of dat je het gewoonniet kan ;) (geeft allemaal niet dat niet) maar het is dus de manier waarop. En dan is er nog op dit forum zelf de knop ZOEKEN die mooi met rood staat aangegeven. Waarmee je het hele forum afzoekt. Hier ik kijk toevallig even in het sample exchange forum en zie gelijk al post met enorm aantal links. Die had je ook makkelijk kuinnen vinden. Even in dat forum kijken en je wist het.

<slipperman speelt illegaal voor moderator. let maar niet op wat hij hieronder zegt ;) >
En eigenlijk hoorde deze thread dus ook in dat forum thuis ;)
</slipperman speelt illegaal voor moderator. let maar niet op wat hij hierboven zegt ;) >

naja genoeg afgezeken enzo. welkom hier op het forum en veel suc6 met zoeken. Probeer eens die links die ik je gaf. staat aardig wat leuks tussen.

[EDITED]
wat hier stond is een vraag die tijdens het moment van schrijven werd beantwoord. Let hier maar niet op ;)
[/EDITED]

ik heb respect voor jullie allemaal dat jullie zo intensief bezig zijn met muziek

Funkindo, wanneer ze zo intensief bezig zouden zijn met muziek, zouden ze dan tijd hebben om jou af te zeiken?????

ja ja...... ik ook vanavond...

crappiest dj

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back