Gezocht : Pro 53 Patch / Bank

avs

Virus T(D)I User
Ik hoor iedereen roepen dat Pro53 als softsynth erg goed is.
Na enig gedraai en gedoe, ben ik daar dus nog steeds niet achter.

Wie kan mij en paar voorbeeldjes geven zodat ik een beetje weet wat er uit te halen is?

Arie

Er zitten al 512 sounds bij en als je even op de website je gekochte product registreert, dan krijg je er nog eens een aantal presets bij.

:okdan:

Een lijntje weggehaald door JohnnyBusca

Ik wil eerst zeker weten of ik er wat mee kan voordat ik mn geld eraan weggooi :)

Last edited by a moderator:
Ik snap je niet..

Je wil weten of je er iets mee kunt en daarvoor heb je voorbeelden van andere mensen nodig.. ????

Als je een versie hebt, dan kun je daar toch mee expirementeren. Als je andere voorbeelden nodig hebt zegt dat eigenlijk al genoeg... Dan is het niets voor jou.

Laatst gewijzigd:
Schijnt dat hij ook orginele Prophet P5 presets kan lezen. Misschien zijn daar patches van te vinden op inet.

Op de site van www.kvr-vst.com staan ook heel veel banken die door verschillende mensen geprogrammeerd zijn.
Er staan daar trouwens banken voor zo'n beetje alles wat op softsynth gebied gemaakt is.

Check it;)

Precies wat ik zocht, thanks!!

...and were pleased 2 aim!

FYI:
we're pleased to be aimed at

Maar ga je hem nu dan ook kopen?
Zo'n 160€

En bijv Battery voor 155€ is ook een leuke deal en die 2 sample xpansion CD's zijn ook interessant alhoewel menigeen die Studio drums niet zo vind maar die synthetic drums wel erg goed zijn. Voor 95€ ps zijn die interessanter dan een Akai sample CD IMHO.

Ik ben nu op mijn werk dus ik kan nu niets afluisteren en testen....zal thuis eerst ff checke !
bedankt voor de tips!

Arie

Re: Gezocht : Pro 53 Patch / Bank

Origineel geplaatst door avs
Ik hoor iedereen roepen dat Pro53 als softsynth erg goed is.
Na enig gedraai en gedoe, ben ik daar dus nog steeds niet achter.

Wie kan mij en paar voorbeeldjes geven zodat ik een beetje weet wat er uit te halen is?

Arie

en je kunt toch de demoversoe diwnloaden?
of anp ik het nu niet.....

weet iemand trouwens waarom die pro 53 zoveel ruime in beslag neemt? ik snap niet wat hij met die 50+ mb moet, die paches zijn toch heel klein?

Origineel geplaatst door LastResort
weet iemand trouwens waarom die pro 53 zoveel ruime in beslag neemt? ik snap niet wat hij met die 50+ mb moet, die paches zijn toch heel klein?

Is dat niet door de stand-alone runtime shit? Die gratis te downloaden Carbon synth is namelijk ook zo groot.

Volgens mij is dat gewoon beveiliging, die grote file. Hij draait overigens erg stbiel die pro 5.3

Ik start 'm regelmatig op om wat sounds te programmeren. Af en toe komt ie erg 'Virus' op mij over.:halleluja

Back