Minimal Techno

natanvance

Ouwe rot
Deze had ik al een eindje op m'n harddrive staan, maar vind ik al bij al wel kunnen.
T'is minimale techno, dus recht aan recht toe.;)

Alias: wavotronic
Trek: first wave

Hopelijk kan het sommigen bekoren.8)

vette track gast!
Snap niet dat niemand hier nog op heeft gereplyed, post gelijk ff je hele HD zou ik zeggen :)

Gaaf!

De groove is wel lekker. Het dingetje dat erbij komt op 2:43 en 4:04 dat vind ik wel wat minder. Dat klinkt ook een beetje overheersend, maar gelukkig is het ook weer weg na een halve minuut. Ik zou het weghalen en het geheel iets inkorten.

De groove is wel lekker. Het dingetje dat erbij komt op 2:43 en 4:04 dat vind ik wel wat minder. Dat klinkt ook een beetje overheersend, maar gelukkig is het ook weer weg na een halve minuut. Ik zou het weghalen en het geheel iets inkorten.

Mocht je compleet willen voldoen aan het minimalcliché naar bovenstaand advies luisteren.

Wat mij betreft mag dat geluid juist meer de track overheersen en moeten die clichématige reverbbreakjes zonder beat er uit. Allemaal tegelijkertijd je handjes in de lucht. Jeuuujjjjj :erm:

Mix is goed, stuwt lekker en als je dat thema wat van de gene boven me er uit moet juist wat meer door voert echt een lekkere plaat.

ben ik het (ook) niet mee eens. Alleen lijkt het niet helemaal lekker in de (al redelijk) dichte mix te liggen. En er lijkt ook iets te veel vibrato/lfo achtig iets op te zitten? Dus misschien iets van een HPF erovereen en kijken hoe het dan in de mix ligt.

het besproken geluidje is juist vet
die zou een iets prominentere rol mogen hebben en ietsje uitbreiden misschien
klein beetje ruimte ervoor laten ook hehe
soms is ie echt gortdroog wat ie misschien niet helemaal nodig heeft want hij beukt toch wel door
wel lekker knalle hoor :)

Back