Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
zijn er toevallig nog synthforumleden die van spacesynth,synthdance houden
en die ook zulke muziek maken of er cd's of mp3 van hebben?
mvg
martin h
Proxyon is een typische vd kuy/v eijk productie.Ook wel de "voorburgse" sound genoemd.Ik vind het nu nog allemaal geweldig, ben er in blijven hangen![]()
maar toch, de nootjes die je voorgeschoteld krijgt zijn zo voorspelbaar en da's bij bijna al die nummers, steeds hetzelfde format...
ik mis dat stukje extra dat een nummer er net ff iets bovenuit tilt... ik ben ook niet echt een fan van die starre plastic trompetjes...

da's toch meer (instrumentale) disco... eind jaren 70, toen italo nog in de kinderschoenen stond...Misschien ietsje ouder maar toch een van m'n all time favo's...
Space - Magic Fly Music Video - YouTube
da's toch meer (instrumentale) disco... eind jaren 70, toen italo nog in de kinderschoenen stond...
spacesynth zou een jaartje of 5 daarna pas de kop opsteken...
Goed om eindelijk de naam van het genre te weten!
Ik vind het zelf geweldige muziek om naar te luisteren, afgelopen maand nog een "Best of 80's Disco" album grijs grijs gedraaid om zulke nummers er tussenuit te pikken.
Wat melodie en opbouw betreft vind ik veel nummers uit het genre overeenkomsten delen met dansbare chiptunes, iets waar ik ook geen genoeg van kan krijgen.
Bedankt voor je share!
Zou je deze nummers ook onder space italo rekenen?