Heren, bedankt voor uw ontboezemingen, niets verhullende analyses, sarcasme en pogingen tot satire. Mag ik u misschien aanraden, als het allemaal zó diep zit, hier toch eens met een professional over van gedachten te wisselen? Ook al zit geestelijke hulp niet meer in het basispakket. Denk wel dat u er baat bij heeft. Ik vraag slechts om wat inhoudelijke feedback, ben geen proxy voor uw regressietherapie wegens persoonlijke onvrede. Natuurlijk kan je mijn topics blijven misbruiken om weer ff lekker los te gaan op de persoon ipv de inhoud, Maar daar zijn deze topics helaas niet voor bedoelt. Misschien heb je het zelf al niet eens meer door, te meer de noodzaak om er wat aan te doen.
Verder ga ik gewoon lekker door, commentaar mag natuurlijk altijd, positief of negatief, maar dan graag méér inhoud en minder op de persoon. Kan je dat niet, dan kan je er ook gewoon voor kiezen je te onthouden van commentaar.
Ik hoop dat je er iets mee kan, zou toch zonde zijn als je je leven zo door mij moet laten beheersen.
Het verder van je af schrijven kan ook helpen, maar daar zijn andere fora voor, die daar meer voor geschikt zijn. Sterkte.......