Slow motion

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Raphie, serieus, jij hebt hetzelfde probleem als ik. Je speelt ALTIJD (onderbewust) dezelfde voorspellende riedeltjes. De baslijn, de beat, de lead. Dat had ik ook altijd met house gerelateerde tracks die ik maakte. Dat zit tussen je oren!

raphie moet gewoon een keer een echte bas kopen. moet hij loops gaan pluggen. wellicht als je fout speelt krijg je tenminste iets nieuws waar je niet op had gerekend. :okdan:

Raphael, zoals je deze track nu weer presenteert aan ons: 'je ziet veel deephouse <118 < 122bpm tracks op dit moment, met een knipoog naar de 80ties, daar probeer ik hem uiteindelijk tussen te krijgen'.

Da's toch geen instelling man? Het lijkt wel op het marketingplan van een nieuw merk WC-papier, en het in de markt zetten daarvan..

Zo van 'ja eigenlijk vind ik het niks wat ik maak maar ik heb gemerkt dat deze sound nu eenmaal hot is nu en daar speel ik op in…'

Zorg dat er drive in komt.. en bovendien.. sta er zelf achter en vergeet je 'tja, het moet zo klinken anders tel ik niet mee' aanpak.. Leuk natuurlijk steeds feedback vragen, maar maak gewoon iets met je hart; waar je achter staat en post dat hier..

Voor de rest, keep up the good work :okdan:

Niet alles hoeft weg, ik hou waarschijnlijk de laatste 1 of 2 synths die overblijven, maar voel me nu gewoon schuldig om 6k aan synths te hebben staan zonder ze veel te gebruiken.

haha, mooi verwoord - goed benadrukt ;)

Heren, bedankt voor uw ontboezemingen, niets verhullende analyses, sarcasme en pogingen tot satire. Mag ik u misschien aanraden, als het allemaal zó diep zit, hier toch eens met een professional over van gedachten te wisselen? Ook al zit geestelijke hulp niet meer in het basispakket. Denk wel dat u er baat bij heeft. Ik vraag slechts om wat inhoudelijke feedback, ben geen proxy voor uw regressietherapie wegens persoonlijke onvrede. Natuurlijk kan je mijn topics blijven misbruiken om weer ff lekker los te gaan op de persoon ipv de inhoud, Maar daar zijn deze topics helaas niet voor bedoelt. Misschien heb je het zelf al niet eens meer door, te meer de noodzaak om er wat aan te doen.

Verder ga ik gewoon lekker door, commentaar mag natuurlijk altijd, positief of negatief, maar dan graag méér inhoud en minder op de persoon. Kan je dat niet, dan kan je er ook gewoon voor kiezen je te onthouden van commentaar.

Ik hoop dat je er iets mee kan, zou toch zonde zijn als je je leven zo door mij moet laten beheersen.
Het verder van je af schrijven kan ook helpen, maar daar zijn andere fora voor, die daar meer voor geschikt zijn. Sterkte.......

Laatst gewijzigd:
Heren, bedankt voor uw ontboezemingen, niets verhullende analyses, sarcasme en pogingen tot satire. Mag ik u misschien aanraden, als het allemaal zó diep zit, hier toch eens met een professional over van gedachten te wisselen? Ook al zit geestelijke hulp niet meer in het basispakket. Denk wel dat u er baat bij heeft. Ik vraag slechts om wat inhoudelijke feedback, ben geen proxy voor uw regressietherapie wegens persoonlijke onvrede. Natuurlijk kan je mijn topics blijven misbruiken om weer ff lekker los te gaan op de persoon ipv de inhoud, Maar daar zijn deze topics helaas niet voor bedoelt. Misschien heb je het zelf al niet eens meer door, te meer de noodzaak om er wat aan te doen.

Verder ga ik gewoon lekker door, commentaar mag natuurlijk altijd, positief of negatief, maar dan graag méér inhoud en minder op de persoon. Kan je dat niet, dan kan je er ook gewoon voor kiezen je te onthouden van commentaar.

Ik hoop dat je er iets mee kan, zou toch zonde zijn als je je leven zo door mij moet laten beheersen.
Het verder van je af schrijven kan ook helpen, maar daar zijn andere fora voor, die daar meer voor geschikt zijn. Sterkte.......

Mag ik deze copieren en hier en daar gebruiken in uit de hand lopende draadjes... ah toe :halleluja

als je een track plaatst kan je commentaar krijgen...
je zou dit commentaar mee kunnen nemen in je toekomstige tracks
doe je dit niet en blijf je dezelfde soort tracks posten dan kan je wederom commentaar verwachten...
en om dan counter commentaar te leveren dat verder niets met de track te maken heeft maakt de track er niet beter op nutuulk...

Six, er is een verschil tussen een inhoudelijke mening (prima) iemand vertellen wat hij allemaal volgens jou moet doen of laten (met al geen betrekking meer tot de track, maar het is goed bedoelt dus wél ok) of iemand gewoon bewust proberen te kakken te zetten/loer te draaien (niet ok)

Denk dat je voor jezelf prima kan bepalen welke posts in welke categorie vallen

Raph, stel je niet zo aan en stop dat gehuil...

Je krijgt inhoudelijke reacties (althans van mij zeker), doe daar wat mee dan. Mensen nemen tenminste de tijd om naar je muziekjes te luisteren.

Hartstikke leuk en creatief allemaal natuurlijk je reactie dat 'mensen die reageren op je therapie nodig hebben', maar slaat nergens op..

Dus, pak jezelf weer samen en laat je niet zo van streek brengen door negatief commentaar...

Ja. iPad snapt die trope niet. Ik heb nog niet eens kunnen luisteren.

..of er iets anders op gedaan....?

beter nog, maak eens een interessante soundscape :okdan:

Raphie kan gewoon lekker doen wat hij wilt......je hoeft toch niet iets anders te maken omdat iemand dat brult.

Aan de andere kant is er muzikaal gezien gewoon nog veel te doen, minder frigide meer salsa.......techniek los, gevoelens aan................je zweet toch?

als raphie commerciele muziek kan maken EN experimentele muziek stijgt hij nog meer in mijn achting :okdan:

ik kan namelijk geen commerciele muziek maken :(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back