Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Piano'tje is ook een leuke verassing.

Edoch voor mij te vroeg om er nu een goed oordeel over te kunnen vellen . Misschien eerst eens zelf de richting bepalen en dan nog es posten? Nu is het meh.ik snap dat veel mensen hier dance maken en beginnen met een beat, en dan er steeds partijtjes aan toe gaan voegen maar die werkwijze levert niet per definitie een goed muzikaal idee op wat een track zijn karakter geeft.
en dat is wat ik hier hoor...een beat en wat tierelantijntjes..maar geen muzikaal idee. geen karakter en persoonlijkheid. dit kan iedereen in principe maken.
Ik denk dat je de kritiek ook eens ter harte moet nemen en er iemand bij moet halen die inbreng geeft over compositie. Goed, hier krijg je vaak botte replies, maar in de kern heeft men wel gelijk. Het kan zoveel meer zijn, en het is niet eens zo moeilijk.LOL, ThnX, weet ook nog niet hoe ik hier exact verder mee moet
je ziet veel deephouse <118 < 122bpm tracks op dit moment, met een knipoog naar de 80ties, daar probeer ik hem uiteindelijk tussen te krijgen
Yoozer zoiets bijv
https://soundcloud.com/finnebassen/when-doves-cry-remix
heeft verder weinig nog met mijn track van doen, maar daar wil ik qua stijl uiteindelijk wel heen
Heerlijke vent die je er bent!fantastische track
ik voel m helemaal van begin tot eind![]()