Jamal Moulay - laser

klinkt cool

toch een paar puntjes om aan te denken..ik vind het wel een beetje vlak lees dynamiek klinken. er zit wel laag in maar mid is dan weer iets minder aanwezig door mijn koptelefoon. de distortion van de kick klinkt een beetje als of hij digitaal piekt of zo. sommige sounds klinken uit een ander tijd dan 2013 :D

toch een paar puntjes om aan te denken..ik vind het wel een beetje vlak lees dynamiek klinken. er zit wel laag in maar mid is dan weer iets minder aanwezig door mijn koptelefoon. de distortion van de kick klinkt een beetje als of hij digitaal piekt of zo. sommige sounds klinken uit een ander tijd dan 2013 :D

Hahah,.. klopt.. de mix is erg rauw. Ik heb alles door een revox b77 gehaald met wat oversturing. inderdaad, iets te veel.
Vaak als ik een track maak focus ik mezelf erg op de mix, soms iets te veel.
Ik ben deze track begonnen met de instelling, vergeet de mix, en houd jezelf bezig met het creative proces.

Echo is dynacord echocord, het meeste ruis wat je hoort komt ook van de echo.

Bassline / juno 6
Pad / juno 6

Strings / poly 6
Arpp soundje / Polysix

Slab bass soundje / Esq 1

Drums / Roland cr 78 samples

FX sounds / Juno 6 / polysix door de dynacord echocord s62

Dat filmpje van je is ook erg gaaf van jouw s62

Wat een gaaf ding "nu wil ik er ook een"

De vorige keer dat ik je sprak had je nog niet zoveel klasse klassiekers . je hebt goed gespaard.

Hee. Thanks !

Dit is ook het enige wat ik heb hoor.
De Juno heb ik zo gekocht. De polysix had een batterij lek, 100euro voor betaald, zelf gefixed.
De echocord, motortje liep niet op snelle stand, ook gefixed. De esq1 heb ik nog niet zo heel lang, maandje of 2.

DE ECHOCORD zit hier in elke track van mijn laatste ep: http://www.kompakt.fm/releases/echo_trap_ep

Ik moest ook gelijk het volume openfraaien
niet dat ik daar spijt van kreeg, lekkere organische toestanden:
Smulmuziek!!!!

Back